Klacht Eneco Zuid Nederland: Energieassistent / opzeggen contract

Klachtnummer
# 192633
Gebruiker
Gekej
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Klant geweest van E-on. Gebruik gemaakt van de actie mbt gratis gebruik van de energieassistent. Hiervoor wel mijn contract verlengd . In oktober mijn abonnement stop moeten zetten aangezien we een nieuwbouwhuis laten bouwen. Gedurende de bouw wonen we op een recreatiepark. Het abonnement van Eon kan dus niet mee verhuisd worden . Daarvoor een boete van 200euro betaald. Tot mijn hele grote verbazing kreeg ik vandaag een factuur van ruim 460euro voor de energieassistent, maandelijkse kosten. Ik heb de 200euro boete betaald, de energieassistent welke ik gratis gebruikte netjes terug gestuurd en nu ineens een factuur van de maandelijkse kosten van de resterende termijn . Echt onbegrijpelijk..

De oplossing

Factuur per direct crediteren !

2 reacties

  1. Auteur
    Eon
    Datum
    Geachte heer Jelsma,

    Wij hebben uw klacht ontvangen en wij nemen contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    E.ON Klantenservice
    Afdeling Klachten
  2. Auteur
    Eon
    Datum
    Excuses, mevrouw Jelsma

Ook een klacht indienen over Eneco Zuid Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen