Opgelost door Eneco Zuid Nederland: Geen meterstand opgave ontvangen

surfingjohn

Mijn contract liep tot 19-8-2014.
Nooit iets ontvangen over afloop contract of opgave meterstanden.
Op 19-9-2014 maar eens een telefoontje gepleegd, blijkt dat in totaal 2x meterstandenkaart, 1x herinnering en een brief met melding van afloop contract verstuurd is.
Tot mijn grote verbazing heb ik geen van allen ontvangen!
Wel komt er regelmatig aanbiedingen van EON binnen per post, nog even nagevraagd of mijn adres correct was. dit werd bevestigd.
Nu wordt er een schatting gemaakt van mijn jaarverbruik.
Zodra deze binnen is ben ik weg als klant!
Ben trouwens benieuwd hoe lang het duurt voordat ik schatting binnen krijg, als dit per post wordt verzonden vrees ik het ergste!

Snelheid van jaaropgave, dit moet binnen 1 week bij mij op de deurmat liggen!

Eon
    Geachte heer Luijnenburg,Dank u wel voor uw reactie. Wij hebben vandaag telefonisch contact met u opgenomen om uw klacht te bespreken.U geeft aan dat deze hiermee is opgelost.Met vriendelijke groet
    E.ON Klantenservice
    surfingjohn
    Jaarafrekening is uiterlijk op 2-10-2014 binnen is beloofd.
    surfingjohn
    Jaarrekening bekeken, ik ga nu meer dan het dubbele aan voorschot betalen!!!!!
    Even gebeld, helaas moet dit opgelost worden door de persoon die mijn klacht in behandeling heeft en die is niet aanwezig.
    Dan krijg je eindelijk een jaarafrekening die niet blijkt te kloppen. Jammer voor de EON, maar ik ben weg als klant!
    surfingjohn
    Vanochtend ben ik gebeld door de EON met excuses, er wordt nu met spoed een nieuwe jaarafrekening gestuurd met een gecorrigeerd voorschotbedrag.
    Tevens wordt mij een nieuwe aanbieding gedaan, ik wacht nog even af.
    surfingjohn
    Nieuwe jaarafrekening binnen, nu met de juiste afrekening.
    Offerte is ruim € 100,- duurder dan de concurrentie, jammer, overstappen dus.

surfingjohn

Ook een klacht indienen over Eneco Zuid Nederland?