Klacht Eneco Zuid Nederland: Huur innen voor een niet werkend product.

Klachtnummer
# 634371
Gebruiker
bert777
Datum
10 reacties

Details

Klacht

De huurboiler werkt niet meer. Alleen nog met de handbediening.
Eneco kan niets voor ons betekenen! Ze zeggen dat we het zelf maar moeten uitzoeken!
Omdat het signaal is uitgezet.
Ze willen wel dat ik de huur blijf betalen voor een product wat niet goed werkt.

De medewerkster wilde geen enkele medewerking verschaffen.


Weer een bevestiging nooit producten af te nemen bij Eneco .
KLANTONVRIENDELIJKHEID zijn ze goed in.

Gewenste oplossing

Kosteloze reparatie of kosteloze verwijdering van de boiler en beëindiging van het contract.

Eneco toon is een keer klantvriendelijkheid.

10 reacties

  1. Auteur
    bert777
    Datum
    Nog niet opgelost.
    Byzonder dat zo een bedrijf nog klanten heeft!
  2. Auteur
    bert777
    Datum
    Inmiddels telefonisch opgezegd.
    Het externe callcenter kon totaal geen informatie verschaffen hoe het gaat verlopen!

    Mijn woningbouwvereniging neemt de opzegging nu over het verwijderen van de boiler. Ze hebben dit al tientallen keren gedaan maar Eneco weet nergens van!
    Als je de boiler door een installatiebedrijf laat verwijderen dan zijn er geen kosten.
    Dus nog niet opgelost. Afwachten of Eneco het netjes en kosteloos gaat afhandelen met de woningbouwvereniging.

    Woensdag gaat het installatiebedrijf in opdracht van de woningbouwvereniging de boiler verwijderen. En ik heb de huur opgezegd.
  3. Auteur
    bert777
    Datum
    Afwachten of de opzegging lukt is.
    Ik kreeg een vreemde vogel aan de foon die maar weinig info kon verschaffen.
  4. Auteur
    bert777
    Datum
    Nog steeds afwachten of de opzegging goed gegaan is.
  5. Auteur
    bert777
    Datum
    Nog afwachten over de opzegging
  6. Auteur
    bert777
    Datum
    Zaterdag een opzegbrief ontvangen.
    Deze ga ik doorspelen naar de woningbouwvereniging Fien.
    Daar ligt de inmiddels verwijderde boiler.

    Dus nog afwachten.
  7. Auteur
    bert777
    Datum
    Eneco zegt niets te weten over hun samenwerking met de woningbouwvereniging!
    Terwijl ze daar regelmatig verwijderde boilers ophalen! Pfff
  8. Auteur
    bert777
    Datum
    Nog steeds aan het afwachten.
    Geen officiële bevestiging ontvangen van Eneco.
  9. Auteur
    bert777
    Datum
    Nog afwachten op een schriftelijke bevestiging.
  10. Auteur
    bert777
    Datum
    Afwachten met de afhandeling met de woningbouwvereniging.
    De woningbouwvereniging heeft hem door de loodgieter laten verwijderen en hun eigen boiler opgehangen.
    De oude boiler ligt nu bij de woningbouwvereniging.

    Ik heb mijn contract in dec al opgezegd bij Eneco.
    Eneco blijft nu brieven sturen over een nieuw contract voor de huurboiler terwijl deze helemaal niet meer aanwezig is!
    Deze is door Eneco al opgehaald bij de woningbouwvereniging!

    SLECHTE COMMUNICATIE

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Eneco Zuid Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen