Opgelost door Eneco Zuid Nederland: Nieuwe klant hoop beloven gratis Toon en deze niet geven.

Gebruiker1530721211

Nieuwe klant toon gratis en installatie gratis, staat zwart op wit.
Al 15 keer gebeld, je wordt van kastje naar de muur gestuurd. en krijg je iemand aan de telefoon weer heel het verhaal vertellen. en zeggen komt goed.
Nu krijg ik van de andere leverancier 100.00 terug, krijg ik een brief dat openstaande bedrag eerst wordt verrekend en dat is de 75.00 van het installeren van Toon. zie onderstaande brief die ik kreeg als nieuwe klant.

MVG I Koote

Geachte mevr Koote,

Allereerst onze dank voor het aangaan van een overeenkomst voor 4 jaar met Eneco. Daarbij hebben we een TOON slimme thermostaat aangeboden. zoals u via onze website al had gezien. Daarbij stond dat u installatiekosten twv € 75,- diende te betalen. Deze heb ik voor u geverifieerd met mijn leidinggevende, en deze gaf aan dat ik u deze toch voor een factuurbedrag van €0.- mocht verkopen.

Zou u wel de afrekening in de gaten willen houden, dat deze kosten niet alsnog aan u worden gefactureerd?

Ter bevestiging stuur ik u dan ook deze mail, en zal dit intern verwerken.

Martijn van Rossum
Medewerker Klantenservice

Eneco Services
Klantenservice

E klantenservice@eneco.com
T 088 - 8 955 955 (u betaalt uw gebruikelijke belkosten)
I www.eneco.nl

Tweede brief gisteren ontvangen 20 maart 2019

Declaratie / 41692809

Beste mevrouw Koote,

Hartelijk dank voor uw e-mail van 14 maart 2019 waarin u schrijft over het doorgeven van uw declaratie. In deze e-mail reageer ik op uw vragen.

Allereerst goed dat u hierover een e-mail stuurt. Om u zo goed mogelijk te helpen, heb ik uw gegevens doorgenomen. Onderstaand zult u mijn uitleg terugvinden.

Declaratie
U geeft in uw e-mail de declaratie door. Wij hebben deze doorgevoerd voor u en we zullen de creditnota binnen twee weken opmaken. Wij keren het bedrag uit op het bij ons bekende rekeningnummer mits er op dat moment geen openstaand saldo is. Dan zullen we dit eerst met elkaar verrekenen.

Mijn Eneco
Via uw Mijn Eneco account kunt u in de gaten houden hoe u declaratie ervoor staat.

Ik verwacht u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens u nog een prettige dag toe.

Heeft u nog vragen?
Op eneco.nl vindt u antwoord op de meestgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij? Bel dan naar onze klantenservice via 088 - 8 955 955 (u betaalt uw gebruikelijke belkosten). Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 to

De 75,00 Euro die onterecht open staat eruit haalt, en mijn 100.00 die ik van mijn andere leverancier terug krijgt deze ook aan mij terug geeft.

Nog niks gehoord !
    Gebruiker1530721211
    Krijg 25.00 terug, dat is eneco komt zijn beloftes niet na.
    Gebruiker1530721211
    Weer gebeld aardige dame die een uur bezig is geweest om het voor elkaar te krijgen.
    Gelukt !!! Dank aan de medewerkster van Eneco

Gebruiker1530721211
Uiteindelijke oplossing Nadat ik weer gebeld heb, totaal zo'n 17 keer kreeg ik een aardige dame aan de lijn die zelf een uur bezig is geweest en elke keer een andere afdeling moest bellen. Door haar is het gelukt, om mijn geld waar ik recht op had op mijn rekening is gestort.