Opgelost door Eneco Zuid Nederland: Onjuiste jaarnota Eon

content Opgelost
G. Luijckx

Eon heeft bij de jaarafrekening de elektriciteits meterstanden verkeerd geinterpreteerd en verwerkt waardoor ik beduidend te hoog ben aangeslagen. Ik heb namelijk een dubbeltarief kWh meter waarvan één telwerk het totaal verbruik weergeeft en één telwerk het daluren verbruik. Eon heeft voor het berekenen van het totaal verbruik die verbruikswaarden bij elkaar opgeteld. Daarover heb ik via hun website op 7 november een bericht gestuurd en op 23 november een herinneringsbericht. Beide berichten zijn door Eon bevestigd en zouden binnen 7 werkdagen beantwoord worden. Tot op heden, 8 december, is dat niet gebeurd. Uiteraard is de volgens Eon verschuldigde meerkosten wel geincasseerd.

Antwoord, correcte berekening en teruggave te veel betaalde

G. Luijckx
    Tot op heden geen enkele reactie van Eon
    G. Luijckx
    Met dank aan de bemiddeling van KlachtenKompas.

G. Luijckx
Eon heeft (eindelijk) gereageerd en de klacht gegrond verklaard. Ze hebben toegezegd het teveel betaalde terug te storten. Daarmee is dan de klacht afgehandeld. Met dank aan de bemiddeling van KlachtenKompas.

Ook een klacht indienen over Eneco Zuid Nederland?