Klacht Eneco Zuid Nederland: verhogen termijnbedrag

# 622084
michel

jammer dat de prijzen de pan uitstijgen maar je kan het termijn bedrag op maximaal €265,- zetten.
Jammer dat je in de huidige situatie niet hoger kan zetten waardoor je alsnog in de problemen komt en dat wil men juist net voorkomen gas gaat van €1,30 naar €3,39 elektra van 0,30 naar 0,94

Eneco pas de website aan zodat je hogere bedragen kan invullen
waardeloos na 1 maand nog geen reactie wat een klanten service

michel
    dit is niet de manier dat een bedrijf geen antwoord geeft maar ook dat men niet wilt dat je in de problemen komt door achterstand op betalingen dus nog een keer het verzoek pas de maand bedragen aan zodat een klant niet in de problemen komt
    jammer na 10 dagen nog geen reactie
    michel
    tot op heden nog steeds geen reactie.Eneco laat zich wel kennen zo.ze willen niet dat je in de schulden komt maar via de site kom je niet tot antwoorden bellen heeft geen zin.Op dit moment kan ik zelfs het maandbedrag niet hoger zetten dan €220,- .
    ENECO WAAR BLIJFT DE REACTIE na bijna 3 weken.mensen komen in de problemen als ze het maandbedrag niet zelf kunnen bepalen.

Ook een klacht indienen over Eneco Zuid Nederland?