Opgelost door Eneco Zuid Nederland: verkeerde voorwaarden door colportage weergegeven

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 91238
Gebruiker
Tamara lauw van hees
Datum
3 reacties

Details

De klacht

beste eon,

Wij zijn overgestapt naar jullie. sinds nov 2014.
De dame aan onze deur, waarvan wij de naam hebben genoteerd, hebben wij uitvoerig gesproken over onze toenmalig contract en de boete per product voor het vroegtijdig opzeggen.
Volgens deze dame in kwestie gelde het bedrag van 150 euro ( 5 jarig contract met NEM waarvan nog 3 te gaan) als totaalbedrag. Ik heb een paar keer gevraagd waarom er dan per product staat maar ze wist zeker dat dat niet van toepassing was.
Uiteindelijk de afrekening gehad van NEM, natuurlijk net 2 x 150 euro boete, voor zowel gas als electra.
Echt erg vervelend dat een dame wiens werk dit is niet volledig op de hoogte is van de regels.

De oplossing

dame in kwestie op de hoogte stellen van verkeerde voorstelling financiële voordelen.
en een compensatie

3 reacties

  1. Auteur
    Eon
    Datum
    Geachte mevrouw Lauw van Hees,Wij hebben uw klacht in behandeling genomen. U ontvangt binnen één week een inhoudelijke reactie per e-mail.Met vriendelijke groet,E.ON Klantenservice
  2. Auteur
    Eon
    Datum
    Beste mevrouw Lauw van Hees,Zojuist heb ik telefonisch contact met u gehad en heb een voorstel gedaan. U hebt aangegeven hier later op terug te komen. Ik zie uw reactie graag tegemoet.Met vriendelijk groeten,
    Manou Guns
    E.ON Klachtenafdeling
  3. Auteur
    Tamara lauw van hees
    Datum
    ze vergoeden de boete, heel netjes!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tamara lauw van hees
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eneco Zuid Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen