Klacht Eneco Zuid Nederland: Zie dat er een aantal klacht zijn over Toon en niet aan de ketel

# 419716
Wim Kool

Ik ben in het gelukkige bezit van een Toon, handig apparaat als het werkt. Dat heeft het ook een langere tijd. maar natuurlijk in het weekeinde gaat er iets mis de communicatie tussen toon en mij ketel is er niet meer. Ik dus storingsdienst gebeld van toon om 15:00 uur klacht wordt opgenomen. Om 17:15 maar eens gebeld waar de monteur blijft. De eerst klacht niet doorgezet naar TD. weer alles opnieuw moeten opgeven weer doorgezet naar TD. om 20:00 maar weer gebeld, kon omdat het te laat was niemand meer komen. Nu zouden ze zondag tussen 8 uur en 12 uur komen maar dat is dus ook al een loze belofte.
Ik ben doordat ik ziek ben afhankelijk van warmte hierdoor krijg ik nu dag en nacht in de kou gezeten te hebben meer last. Ik ga zeker eens kijken welke stappen ik kan ondernemen. Oja ketel werkt uitstekend gewoon warm water en doet het goed. Ga breman die de ketel onderhoud verzoeken om toon na te kijken en eventueel te verwijderen en de gemaakte kosten aan u door te bereken. Mocht ik lichamelijke klachten hier aan overhouden ga ik u in gebreken stellen via rechtsbijstand
U moest zich schamen dat u dit service noemt.
Wim

Gewoon een goed werkende installatie. De storingsdienst van toon is niet ingericht voor storingen in het weekeinde wordt aan het lijntje gehouden tot het te laat is om een monteur te sturen. Schande

Wim Kool
Er is dus niets aan gedaan bij de klachtencommissie, ben ook bezig met overstappen naar andere leverancier. Toon inmiddels opgezegd geen service.

Ook een klacht indienen over Eneco Zuid Nederland?