Klacht Eneco: # 181034

S. Brouwer

Doordat de vorige bewoners zijn vergeten zich af te melden bij Eneco in september 2014 en wij dachten ons al te hebben aangemeld staat er sinds mei 2016 een enorme vordering open. Wij hebben ons in april 2015 direct aangemeld toen we deze fout ontdekten.
Daarnaast bleek de warmtepomp per december 2014 (volgens Eneco) kapot en ook deze torenhoge kosten verhalen zij pas in 2016. Wij hadden dit niet kunnen weten. Omdat Eneco niet aan de bel heeft getrokken en ons dus 13 maanden niet heeft bericht dat het warmteverbruik steeds hoger werd is de rekening bizar.

Een eerlijke verdeling van openstaande kosten.
Van september 2014 tot april 2015 gedeeld door de vorige bewoners en ons).
Van april 2015 tot mei 2016 dient Eneco mee te betalen aan de extra kosten.

Eneco
    Beste mevrouw Brouwer,

Bedankt voor uw bericht. U heeft deze klacht reeds eerder langs deze weg aan ons kenbaar gemaakt. Wellicht heeft u het over het hoofd gezien maar mijn collega Daniëlle heeft op de eerdere, zelfde klacht gereageerd.

In haar antwoord beschrijft zij dat uw klacht in behandeling is genomen door onze afdeling Special Attention, ook bekend als onze klachtenafdeling. Onder uw klantnummer lees ik ook de contacten tussen uw persoonlijke klachtbehandelaar en uzelf terug. Om de afhandeling van uw klacht overzichtelijk te houden, adviseer ik u zich te richten aan mijn collega van de afdeling Special Attention, met wie u eerder dus ook al contact heeft gehad.

Rodney
    Eneco Webcare
    S. Brouwer
    De klacht stond op afgehandeld. Vandaar dat ik deze opnieuw open heb gezet. Ongelooflijk dat je op deze manier reageert. Er is namelijk niks opgelost. Het enige wat ons is verteld sinds mei is dat de klacht in behandeling is. Dat noem ik geen oplossing. Ik zal de klacht dus blijven plaatsen.
    S. Brouwer
    Overigens heb ik om de reden dat de klacht inderdaad opnieuw geplaatst is. Zelf het referentienummer erbij gezet. De klacht is dus niet afgehandeld en wat ons betreft is de behandeling zeer slecht.
    Eneco
    Beste mevrouw Brouwer,

Ik begrijp dat uw klacht nog niet afgehandeld is. Het is niet mijn bedoeling geweest om vanuit mijn eerste reactie de indruk te wekken dat het wel zo is. In mijn eerdere reactie geef ik u aan dat uw klacht reeds in behandeling is genomen door onze afdeling Special Attention. Voor vragen, opmerkingen of overige met betrekking tot uw klacht, adviseer ik u nogmaals contact op te nemen met de collega die uw klacht persoonlijk in behandeling heeft.

Rodney
    Eneco Webcare