Klacht Eneco: 0% contactmogelijkheid

J. Kerskes

Offerte ontvangen voor plaatsen nieuwe cv ketel. Ik had daar nog een vraag over. Helaas is Eneco volstrekt onbereikbaar. Offerte dus in de prullenbak gegooid en bij een andere leverancier besteld.
Wil nu het onderhoudscontract opzeggen. Het is nagenoeg on mogelijk om dit te regelen. Online is het zoeken naar een spelt in een hooiberg. Bellen lukt niet. Tot 2x toe een kwartier in de wacht gestaan waarna plotseling de verbinding verbroken wordt. Het is echt heel schandalig hoe dit bedrijf met haar klanten omgaat. te doen?

Ik wil dat mijn onderhoudscontract met ingang van nu stopgezet wordt met inachtneming van de opzegtermijn van 1 maand.

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wat spijtig om te vernemen dat u zoveel moeite heeft gehad om contact te krijgen.

Eneco Installatiebedrijven is bereikbaar via: 088 895 5000 (gebruikelijke belkosten).
    Via de chat op de website en diverse social media kunnen wij u ook verder helpen.

Wilt u zo vriendelijk zijn om uw klantnummer hier te delen in de daarvoor bedoelde velden (Aanvullende gegevens)? Zo kan ik u verder helpen en adviseren.

Vincent
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?