Klacht Eneco: 12 dagen wachten op bericht over vervangen kapotte boiler

Wat is een schermnaam??

Na telef. contact 12 dagen geleden kwam er een monteur om te melden, dat de boiler
te oud was en vervangen moet worden. Vele telefoontjes later verschijnt er iemand
met formulieren. Verscheidene keren wordt beloofd te bellen of e mailen voor
afspraak. Heb me nu afgemeld, want het duurt allemaal te lang. En maar betalen,
die huur. Eneco gaat de kant van V + D op. De service is echt onder de maat.

Is opgelost, ga nu een andere firma zoeken voor boilerhuur

Eneco
    Beste heer/mevrouw Scheepvaart,

Erg treurig dat de geboden service van onze kant, of wellicht juist het gebrek hieraan, heeft geleid tot beëindiging van de overeenkomst. Graag bied ik u mijn excuus aan voor het feit dat het zo ver heeft moeten komen. Met betrekking tot uw klacht verzoekt u niet om een oplossing. Dit omdat de kwestie al uit de wereld is, zoals u beschrijft. Als ik toch nog iets voor u kan betekenen, verneem ik dit graag van u.

Voor wat het waard is geef ik u tot slot nog mee dat wij met voorbeelden als die van u aan de slag gaan. Zo proberen wij de dienstverlening vanuit Eneco Installatiebedrijven te versterken. Ik wil u daarom dan ook bedanken voor uw feedback.

Rodney
    Eneco Webcare
    Wat is een schermnaam??
    Ik ben niet op de hoogte gesteld van het schikkingsvoorstel van Eneco. De link werkte niet
    Wat is een schermnaam??
    Ik wil kostenvergoeding voor de geleden schade. een brief hierover is onderweg; een kopie hiervan gaat naar mijn rechtsbijstand-
    verzekering.
    Eneco
    Beste heer/mevrouw Scheepvaart,

Dank voor uw nieuwe reacties. Als antwoord op de vraag 'Gewenste oplossing' schrijft u: "Is opgelost, ga nu een andere firma zoeken voor boilerhuur."

Ik begrijp niet zo goed over welk schikkingsvoorstel u het heeft of welke link u bedoelt? Graag denk ik alsnog met u mee over een kostenvergoeding maar dan ga ik graag langs dit medium de dialoog met u aan. Dit omdat de communicatie reeds langs deze weg loopt. Als u hier verder niet over uitweidt, kan ik u hier helaas ook niet verder mee helpen.

Rodney
    Eneco Webcare
    Wat is een schermnaam??
    Ik heb niets gemerkt van een poging tot compensatie; daar heb
    ik een brief over geschreven naar Eneco; een kopie hiervan
    gaat naar mijn rechtsbijstandsverzekering.
    Vandaag, na bijna 4 weken is een boiler geplaatst door een
    andere firma.

Wat is een schermnaam??

Ook een klacht indienen over Eneco?