Klacht Eneco: 75 euro betalen voor een kapotte toon, die ik al vanaf 2013 heb

Linda

Ik moet 75 euro betalen voor mijn kapotte Toon die ik al vanaf 2013 heb, echt belachelijk.
Ik heb mijn toon abonnement opgezegd omdat ik uit principe deze kosten niet ga betalen

Ik wil een nieuwe toon zonder kosten
Ik had gehoopt op een nieuwe Toon Maar het mag helaas niet baten Jammer Eneco, kans gemist! Na 35 jaar bij Eneco Tijd om toch maar over te stappen

Beste mevrouw,

Wat jammer om te lezen dat Toon defect is. Zeker nu in de winter wilt u natuurlijk een goed werkende thermostaat.

Gezien u twee jaar garantie heeft op Toon betaalt u inderdaad €75 voorrij kosten voor een monteursbezoek. Vaak is het mogelijk om de storing telefonisch op te lossen. Welke stappen zijn er al genomen om de storing op te lossen? Wilt u dat we verder onderzoek doen? Dan graag het klantnummer toevoegen bij de aanvullende gegevens.

Ik hoor het graag.

Ik hoor het graag.

Linda
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Beste mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik had u graag verder geholpen. Gezien de oude thermostaat teruggeplaatst is kunnen we vanuit Eneco niets meer betekenen. Ik sluit hierbij de conversatie.

Excuus voor het ongemak.

Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?