Klacht Eneco: 75 euro betalen voor een kapotte toon, die ik al vanaf 2013 heb

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 577754
Gebruiker
Linda
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Ik moet 75 euro betalen voor mijn kapotte Toon die ik al vanaf 2013 heb, echt belachelijk.
Ik heb mijn toon abonnement opgezegd omdat ik uit principe deze kosten niet ga betalen

Gewenste oplossing

Ik wil een nieuwe toon zonder kosten
Geboden oplossing
Ik had gehoopt op een nieuwe Toon Maar het mag helaas niet baten Jammer Eneco, kans gemist! Na 35 jaar bij Eneco Tijd om toch maar over te stappen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw,

    Wat jammer om te lezen dat Toon defect is. Zeker nu in de winter wilt u natuurlijk een goed werkende thermostaat.

    Gezien u twee jaar garantie heeft op Toon betaalt u inderdaad €75 voorrij kosten voor een monteursbezoek. Vaak is het mogelijk om de storing telefonisch op te lossen. Welke stappen zijn er al genomen om de storing op te lossen? Wilt u dat we verder onderzoek doen? Dan graag het klantnummer toevoegen bij de aanvullende gegevens.

    Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Chantal
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw,

    Wat jammer om te lezen dat Toon defect is. Zeker nu in de winter wilt u natuurlijk een goed werkende thermostaat.

    Gezien u twee jaar garantie heeft op Toon betaalt u inderdaad €75 voorrij kosten voor een monteursbezoek. Vaak is het mogelijk om de storing telefonisch op te lossen. Welke stappen zijn er al genomen om de storing op te lossen? Wilt u dat we verder onderzoek doen? Dan graag het klantnummer toevoegen bij de aanvullende gegevens.

    Ik hoor het graag.

    Met vriendelijke groet,
    Chantal
    Eneco Webcare
  3. Auteur
    Linda
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik had u graag verder geholpen. Gezien de oude thermostaat teruggeplaatst is kunnen we vanuit Eneco niets meer betekenen. Ik sluit hierbij de conversatie.

    Excuus voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Chantal
    Eneco Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen