Opgelost door Eneco: Agersieve verkoper

content Opgelost

Hallo
Wil hierbij mij klacht doen over het agressieve deur tot deur verkoop van een Eneco verkoper
Mijn vrouw deed open en voelde zich geïntimideerd door onder andere zn opmerkingen
Ook hebben we bij de voordeur een duidelijke sticker bij de bel dat we sowieso niet gediend zijn van verkopers aan de deur!

zie graag de reacktie van Eneco te gemoed

Eneco
    Beste heer van Boxtel,

Bedankt voor het delen van uw klacht, graag reageer ik hierop. Als eerst begin ik met een excuus van onze zijde. Het kan uiteraard nooit te bedoeling zijn dat medewerkers van Eneco hun gesprekspartner intimideren. Waar en op welke wijze dan ook, bijzonder vervelend dat dit uw vrouw heeft moeten overkomen. Vanzelfsprekend hoort ook de sticker op uw deur daarnaast voldoende duidelijkheid te verschaffen.

Graag verneem ik van u wanneer dit bezoek heeft plaatsgevonden. Is dat vandaag geweest of eerder al? Met dank aan uw feedback en gedetailleerde informatie kunnen wij werk maken van dit soort ongewenste praktijken en daarmee onze dienstverlening verbeteren.

Nogmaals onze verontschuldigingen! Graag verneem ik nog van u.

Rodney
    Eneco Webcare
    J van boxtel
    Het bezoek van de verkoper is inderdaad vanmiddag geweest
    Eneco
    Beste heer van Boxtel,

Helder, bedankt voor uw vlotte reactie. Ik licht mijn verantwoordelijke collega's in over het voorval van vanmiddag met het streven ongepaste bezoeken als deze in de toekomst uit te sluiten.

Nogmaals hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, verneem ik dat natuurlijk graag van u.

Rodney
    Eneco Webcare

J van boxtel
Excuse aangeboden en bij me geïnformeerd of het voorval op de zelfde dag van de klacht melding was Verder niets meer vernomen maar neem aan dat de des betreffende verkoper is aangesproken

Ook een klacht indienen over Eneco?