Opgelost door Eneco: Agersieve verkoper

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 316816
Gebruiker
J van boxtel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Hallo
Wil hierbij mij klacht doen over het agressieve deur tot deur verkoop van een Eneco verkoper
Mijn vrouw deed open en voelde zich geïntimideerd door onder andere zn opmerkingen
Ook hebben we bij de voordeur een duidelijke sticker bij de bel dat we sowieso niet gediend zijn van verkopers aan de deur!

De oplossing

zie graag de reacktie van Eneco te gemoed

3 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer van Boxtel,

    Bedankt voor het delen van uw klacht, graag reageer ik hierop. Als eerst begin ik met een excuus van onze zijde. Het kan uiteraard nooit te bedoeling zijn dat medewerkers van Eneco hun gesprekspartner intimideren. Waar en op welke wijze dan ook, bijzonder vervelend dat dit uw vrouw heeft moeten overkomen. Vanzelfsprekend hoort ook de sticker op uw deur daarnaast voldoende duidelijkheid te verschaffen.

    Graag verneem ik van u wanneer dit bezoek heeft plaatsgevonden. Is dat vandaag geweest of eerder al? Met dank aan uw feedback en gedetailleerde informatie kunnen wij werk maken van dit soort ongewenste praktijken en daarmee onze dienstverlening verbeteren.

    Nogmaals onze verontschuldigingen! Graag verneem ik nog van u.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    J van boxtel
    Datum
    Het bezoek van de verkoper is inderdaad vanmiddag geweest
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer van Boxtel,

    Helder, bedankt voor uw vlotte reactie. Ik licht mijn verantwoordelijke collega's in over het voorval van vanmiddag met het streven ongepaste bezoeken als deze in de toekomst uit te sluiten.

    Nogmaals hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, verneem ik dat natuurlijk graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    Eneco Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J van boxtel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuse aangeboden en bij me geïnformeerd of het voorval op de zelfde dag van de klacht melding was Verder niets meer vernomen maar neem aan dat de des betreffende verkoper is aangesproken
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen