Hallo Wil hierbij mij klacht doen over het agressieve deur tot deur verkoop van een Eneco verkoper Mijn vrouw deed open en voelde zich geïntimideerd door onder andere zn opmerkingen Ook hebben we bij de voordeur een duidelijke sticker bij de bel dat we sowieso niet gediend zijn van verkopers aan de deur!
De oplossing
zie graag de reacktie van Eneco te gemoed
3 reacties
Auteur
Eneco
Datum
Beste heer van Boxtel,
Bedankt voor het delen van uw klacht, graag reageer ik hierop. Als eerst begin ik met een excuus van onze zijde. Het kan uiteraard nooit te bedoeling zijn dat medewerkers van Eneco hun gesprekspartner intimideren. Waar en op welke wijze dan ook, bijzonder vervelend dat dit uw vrouw heeft moeten overkomen. Vanzelfsprekend hoort ook de sticker op uw deur daarnaast voldoende duidelijkheid te verschaffen.
Graag verneem ik van u wanneer dit bezoek heeft plaatsgevonden. Is dat vandaag geweest of eerder al? Met dank aan uw feedback en gedetailleerde informatie kunnen wij werk maken van dit soort ongewenste praktijken en daarmee onze dienstverlening verbeteren.
Nogmaals onze verontschuldigingen! Graag verneem ik nog van u.
Met vriendelijke groet,
Rodney Eneco Webcare
Auteur
J van boxtel
Datum
Het bezoek van de verkoper is inderdaad vanmiddag geweest
Auteur
Eneco
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste heer van Boxtel,
Helder, bedankt voor uw vlotte reactie. Ik licht mijn verantwoordelijke collega's in over het voorval van vanmiddag met het streven ongepaste bezoeken als deze in de toekomst uit te sluiten.
Nogmaals hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Mocht ik nog iets voor u kunnen betekenen, verneem ik dat natuurlijk graag van u.
Met vriendelijke groet,
Rodney Eneco Webcare
Uiteindelijke oplossing
Auteur
J van boxtel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Excuse aangeboden en bij me geïnformeerd of het voorval op de zelfde dag van de klacht melding was
Verder niets meer vernomen maar neem aan dat de des betreffende verkoper is aangesproken
Status
opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over Eneco?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.