Klacht Eneco: Agressieve clolportage

Klachtnummer
# 133550
Gebruiker
Dirkje
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ongevraagd iemand langs sturen
Ben er lang geen klant meer
Agressief gedrag, blijven aanfringen
Zeer onprettig
Ga er ook never nooit meer klant worden
Blijven voet tussen de houden
Ook ' s avonds
Zeer onveilig gevoel

De oplossing

Geen bezoek meer

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Van Kessel,

    Spijtig om te vernemen dat de medewerker aan de deur agressief gedrag vertoonde en een voet tussen de deur zette.
    Sorry voor het ongemak. Dat is echter niet onze werkwijze, maar het is jammer dat het wel gebeurd.
    Ik heb er een melding van gemaakt, want dit had niet de bedoeling moeten zijn.
    Daarnaast mogen we onaangekondigd aanbellen tot 21.00 uur. Excuses dat u het als onveilig ervaart.

    Met vriendelijke groet,
    Danielle
    Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen