Klacht Eneco: All in abonnement,

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 134518
Gebruiker
marielle
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb een all in abonnement, maar moet toch een rekening betalen.
Na veel telefoontjes, verkeerd klacht - mailadres doorgekregen van een medewerkster en ook nog monteurs die het niet kunnen oplossen, kan ik toch betalen.

De oplossing

De rekening niet betalen .

4 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte mevrouw Saras,

    Bedankt voor het indienen van uw klacht.
    Spijtig om te vernemen dat er een aparte nota is verstuurd.
    1 van mijn collega's van ons installatiebedrijf komen er binnenkort bij u op terug.

    Met vriendelijke groet,
    Danielle
    Eneco
  2. Auteur
    marielle
    Datum
    Hallo
    Ik heb jullie antwoord niet goed begrepen. Hoe kan er nu een monteur op mijn klacht zich bij mij melden.
    Ik heb een ALL IN abonnement dan hoef ik de rekening g niet te betalen is mij verteld.
    Vr.groet M.Saras
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte mevrouw Saras,

    Inmiddels heb ik een terugkoppeling ontvangen van mijn collega van ons installatiebedrijf. Als het goed is, is er gisteren contact geweest met de klantenservice. De nota wordt tegen geboekt binne hooguit 4 weken.
    Weet u zo voldoende?

    Met vriendelijke groet,
    Danielle
    Eneco
  4. Auteur
    marielle
    Datum
    Ik kan niet terug mailen, want na 2x wordt mijn klacht gesloten.
    Ik wacht maar gewoon af wat er gebeurt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
marielle
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen