Klacht Eneco: Antwoord van Eneco op 12.08.2016 is voor mij niet helder.

Klachtnummer
# 181087
Gebruiker
ENERGIE???
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Reeds jaren lang meterstanden doorgegeven aan Eneco.
Meterstand van 2015 Elektriciteit 1: 36494 Elektriciteit 2; 29660. Gas 29660.

De oplossing

SAMEN KOMEN TOT DE BESTE OPLOSSING.

4 reacties

  1. Auteur
    ENERGIE???
    Datum
    Het is voor mijzelf echt niet helder. Ik heb de meterstanden van de afgelopen jaren doorgegeven aan Eneco. Enkele standen heb ik bewaard in mijn archief. Ik geef hierbij de opgegeven meterstanden door van 2015. Elektriciteit 1: 36494, Elektriciteit 2: 29660. Gas: 29846. Zie uw bericht met belangstelling tegemoet, vriendelijke groet.
  2. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw Kraaijeveld,

    Uw eerdere ingediende klacht hebben wij beantwoord. U geeft aan dat het u niet duidelijk is. Wat is er precies niet duidelijk? Dan leg ik u dat graag verder uit.
    Hoe heeft u jaarlijks de meterstanden doorgegeven? Op de jaarnota's waren de standen zichtbaar en ook stond daar dan en sterretje * bij dat de standen waren geschat. Echter hebben we nooit tegen bericht ontvangen van u dat de standen niet klopten. Dit is enkele jaren zo door gegaan en uiteindelijk is deze eindnota gebaseerd op werkelijke standen en daardoor is al het verschil recht getrokken en is het bij te betalen bedrag de uitslag.
    Erg jammer natuurlijk, maar hier is geen oplossing voor.

    Met vriendelijke groet,
    Danielle
    Eneco
  3. Auteur
    ENERGIE???
    Datum
    Excuses dat ik diverse keren een reactie heb geplaats, maar ik wacht de oplossing af.
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw Kraaijeveld,

    Wat u nog precies van ons verwacht is mij niet geheel duidelijk. Zoals mijn collega Danielle al aangaf is er geen oplossing, want u bent uiteindelijk op een werkelijk verbruik afgerekend. En zijn van onze kant dan ook geen fouten gemaakt die hersteld kunnen worden.
    \
    Hartelijke groet,

    Martijn, Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen