Klacht Eneco: Antwoord van Eneco op 12.08.2016 is voor mij niet helder.

ENERGIE???

Reeds jaren lang meterstanden doorgegeven aan Eneco.
Meterstand van 2015 Elektriciteit 1: 36494 Elektriciteit 2; 29660. Gas 29660.

SAMEN KOMEN TOT DE BESTE OPLOSSING.

ENERGIE???
    Het is voor mijzelf echt niet helder. Ik heb de meterstanden van de afgelopen jaren doorgegeven aan Eneco. Enkele standen heb ik bewaard in mijn archief. Ik geef hierbij de opgegeven meterstanden door van 2015. Elektriciteit 1: 36494, Elektriciteit 2: 29660. Gas: 29846. Zie uw bericht met belangstelling tegemoet, vriendelijke groet.
    Beste mevrouw Kraaijeveld,

Uw eerdere ingediende klacht hebben wij beantwoord. U geeft aan dat het u niet duidelijk is. Wat is er precies niet duidelijk? Dan leg ik u dat graag verder uit.
    Hoe heeft u jaarlijks de meterstanden doorgegeven? Op de jaarnota's waren de standen zichtbaar en ook stond daar dan en sterretje * bij dat de standen waren geschat. Echter hebben we nooit tegen bericht ontvangen van u dat de standen niet klopten. Dit is enkele jaren zo door gegaan en uiteindelijk is deze eindnota gebaseerd op werkelijke standen en daardoor is al het verschil recht getrokken en is het bij te betalen bedrag de uitslag.
    Erg jammer natuurlijk, maar hier is geen oplossing voor.

Danielle
    ENERGIE???
    Excuses dat ik diverse keren een reactie heb geplaats, maar ik wacht de oplossing af.
    Beste mevrouw Kraaijeveld,

Wat u nog precies van ons verwacht is mij niet geheel duidelijk. Zoals mijn collega Danielle al aangaf is er geen oplossing, want u bent uiteindelijk op een werkelijk verbruik afgerekend. En zijn van onze kant dan ook geen fouten gemaakt die hersteld kunnen worden.
    \
    Hartelijke groet,

Martijn, Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?