Klacht Eneco: asociale deur aan deur verkoop door getinte jongen Utrecht Oost

Klachtnummer
# 81199
Gebruiker
ownwise
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er werd aan de deur gebeld. Er stond een getinte jongen met een Eneco bdywarmer. Goedenavond. Ik zei geen interesse te hebben. Hierop reageerde mijnheer met: ik ben geen verkoper en begon allerlei vragen te stellen. Nogmaals aangegeven geen interesse te hebben. Bij het sluiten van de deur slingerde de verkoper een rotopmerking naar mijn hoofd. Tsjonge jonge wat ben je asociaal aan het smakken! Hij vergeet dat hij diegene is die stoort onder etenstijd. Hierdoor een nare smaak van Eneco gekregen. Ik zal wel twee keer aan mijn hoofd krabben voordat ik klant word van Eneco door deze asociale verkoper!

De oplossing

Waarschuw de desbetreffende verkoper die op 20 oktober rond 17:30 aan de Koningsweg aan het verkopen was.

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw,Dank voor het melden van uw klacht. Ik kan me voorstellen dat u een nare bijsmaak heeft gekregen van dit voorval. Deze gebeurtenis getuigt niet van de respectvolle klantenwerving die wij voor ogen hebben. Het spijt ons dan ook dat het bezoek op deze manier is verlopen en we bieden u onze excuses voor de veroorzaakte irritatie.Wij nemen de klacht hoog op en stellen de leidinggevende hiervan op de hoogte. Deze zal gepaste maatregelen nemen. Nogmaals dank voor de genomen moeite om uw klacht kenbaar te maken.Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen