Klacht Eneco: BEGINSTANDEN NIET AANWEZIG IN APP

Tom eneco

Via de Eneco app is geen beginstand ingevoerd. Hierdoor kan ik niets opmaken over mijn verbruik. Eneco klantenservice kan en wil hier niets aan doen.

Zeer vreemd dat zij niets doen om de beginstanden in te voeren! Service van kliklijnvessie.

Dit fatsoenlijk oplossen!

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring, goed dat u dit bij ons aankaart.

Ik zie dat u gisteren antwoord heeft gehad op uw klacht e-mail.

Voor wat betreft de Mijn Eneco app raad ik u aansluitend aan om de feedback knop te gebruiken over uw ervaringen en wensen. Ontwikkelaars van de app pikken dit op en kunnen concreet aan de slag voor u.

Ik hoop u hiermee goed geïnformeerd te hebben.

Vincent
    Eneco Webcare

Tom eneco
Zojuist heb ik Eneco het volgende gemaild: dit is natuurlijk geen oplossing van het probleem dat ik aan u heb voorgelegd. Ik wil tijdens het 1e jaar inzicht krijgen in mijn verbruik. Dit inzicht krijg ik niet, zolang er geen beginstand is ingevoerd. U schrijft mij dat ik NA de 1e jaarnota kan vergelijken met het voorgaande jaar. Dit is non-informatie! Nogmaals, ik wil mijn verbruik sinds 8 maart 2020 kunnen volgen. Ik voel me nu al helemaal niet serieus genomen. Hoe moeilijk kan het zijn om dit op te lossen? Wat een aanfluiting mvg T.Blaas

Ook een klacht indienen over Eneco?