Klacht Eneco: begrijp het niet

Liesbeth

Hoe kan het dat ik meer moet betalen dan vorig jaar terwijl mijn appartement tijdelijk leeg heeft gestaan?

Eneco
    Geachte mevrouw Keyser,Hartelijk bedankt voor het stellen van uw vraag. Ik begrijp hoe vervelend het is als u geconfronteerd wordt met een bijbetaling. Het gaat in het geval van huisnummer 81 wel om werkelijke standen en er is geen reden te twijfelen aan de juistheid ervan. U heeft an sich gelijk als u stelt dat uw verbruik is toegenomen, maar uw verbruik in 2014 gaf echter geen realistisch beeld, omdat we toen begonnen zijn met geschatte beginstanden. De standen van 06-01-2014 tot 06-01-2015 zijn echter wel werkelijk. Daarnaast is een termijnbedrag van 74,00 euro aan de lage kant, ook als u woning een gedeelte van de tijd laag staat. Op uw nieuwe adres, huisnummer 79, krijgt u overigens wel een bedrag terug op uw jaarnota. Ik adviseer u nog wel om de huidige standen te comtroleren. Als de standen die we hebben gehanteerd toch mochten afwijken, bestaat er altijd een mogelijkheid dit te corrigeren. Maar nogmaals, die verwacht ik niet.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?