Klacht Eneco: Bellen

Frusti

Waarom word ik elke keer weer lastig gevallen terwijl ik bel me niet register heb beantwoord dat ze mij niet meer moeten bellen gemiddeld twee keer in de week word ik gebeld .Word er schijnt ziek van .ik ben er echt klaar mee.heb daarom ook mijn contract opgezegd.

Mij nooit meer bellen .ik ben erg boos om het maar zacht uit te drukken . Als hier niets aan gedaan word dan meld ik dit bij kassa.

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat u niet meer wenst gebeld te worden door Eneco.

Ik zoek graag voor u uit hoe het komt dat u gebeld wordt. Kunt u daarvoor uw klantnummer en telefoonnummer vermelden middels een privé-opmerking?

Overigens is het bel-me-niet register enkel van toepassing op niet-klanten. Dat betekent dat u ingeschreven kan staan maar toch gebeld kan worden door Eneco omdat u daar klant bent of klant bent geweest. Als u klant bent of klant bent geweest kunnen wij rekening houden met uw voorkeur.

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet,

Denise
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?