Klacht Eneco: betalingsherinnering
Details
Klacht
Ik ontving van Eneco een betalingsherinnering van 1.297,19 euro en ik heb een vraag gesteld aan klantenservice medewerker waar de 520,75 euro tegenboeking voor staat omdat ik deze niet kan plaatsen.Na 10 dagen kreeg ik dit antwoord:
Openstaand saldo
Ik kan mij voorstellen dat u duidelijkheid wilt over het openstaand saldo. We hebben de jaarnota van 2012, met notanummer 437264097, gecorrigeerd omdat op deze nota alleen geschatte standen staan en vervangen door de nota, met notanummer 503655742.
We hebben eerder onterecht het bedrag van 520,75 euro aan u overgemaakt /verrekend waardoor het bedrag nu weer open staat.
Helaas word ik nog steeds niet wijzer van dit antwoord omdat dit bedrag niet aan mij is overgemaakt en/of verrekend
Gewenste oplossing
In de tussentijd heb 776,44 euro overgemaakt aan Eneco maar krijg ik deurwaarde/incasso dreigbrieven over nog steeds het volledige bedrag, sterker nog het bedrag is inmiddels hoger dan 1297,19.Graag wil ik begrijpen en weten waar het bedrag van 520,75 euro voor dient omdat een omschrijving "tegenboeking" mij niks zegt.
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.