Opgelost door Eneco: Boete contractbreuk

Pieter Voorde van de

Aansluiting woonhuis en loods Gas/Electra 1989.Op zelfde kabel dijk maar gesplitst op eigen terrein.Administratie beiden afzonderlijk. Woonhuis machtiging afschrijving en loods niet. Beide eigen meters.Voor woonhuis met Eneco contract recent voor drie jaar. Dankbrief dd.21 April
2012 voor afsluiting contract zonder vermelding voor woonhuis.Vermoedend dat hier iets fout ging 2604-2012 per fax gesteld dat contract strikt woonhuis Lagendijk 156 betreft.Geen enkele
reactie.Wel 2Xboete 299,98 excl.BTW.Aangetekend verweer dd.0806. Geen respons.

Eneco
    Geachte heer Van de Voorde, Ik heb uw klacht gelezen en zou deze graag in behandeling nemen. Ik heb hiervoor wel enkele klant- of adresgegevens van u nodig die momenteel ontbreken. Ik verzoek u vriendelijk uw postcode en huisnummer en/of uw klantnummer bij ons te vermelden bij uw klacht zodat ik uw klacht kan behandelen. Met vriendelijke groet,Kelly, medewerkster Eneco
    Pieter Voorde van de
    Mvr Kelly, medewerker Eneco. Gevraagde gegevens bij Eneco van beide aansluiting op Lagendijk 156 2988AD beslist bekent, maar alsnog!
    De toevoegingen onder naam factuuradres WHS is woonhuis enLDS-loods.
    P van de Voorde-WHS-2988AD-Ridderkerk waarvan EAN nummers zijn;
    KlantNo~Woonhuis18221944//EAN-Electra=300719642/Gas=302405321
    KlantNo~-Loods 10053539//EAN-Electra=300719659/Gas=302405338
    Eea.hopend tot snelle afwikkeling tegemoed ziende;
    Hoogachtend, P van de Voorde
    Eneco
    Geachte heer Van de Voorde, Bedankt voor uw adresgegevens zodat ik uw klantnummers erbij kon zoeken. Ik zie dat u voor de loods een zakelijke overeenkomst heeft, waarvoor in maart 2012 een Garantieprijsovereenkomst afgesloten is. Blijkbaar was dat niet de bedoeling en had het contract afgesloten moeten worden voor de woning. Omdat u voor de loods recentelijk bent overgestapt naar een andere leverancier, terwijl u er volgens onze gegevens een Garantieprijs voor heeft afgesloten, hebben we nu een boete wegens contractbreuk bij u in rekening gebracht.Omdat uw klantnummer voor de loods een zakelijk contract betreft, heb ik uw klacht over de boete doorgestuurd aan de Klantendesk Zakelijk met het verzoek inhoudelijk op uw klacht te reageren. De afdeling is voor meer informatie over de afhandeling van uw klacht bereikbaar via telefoonnummer 0800 - 1555 (gratis).Ik vertrouw erop dat mijn collega's van de afdeling Kleinzakelijk uw klacht op gepaste wijze afhandelen. Voor de woning neemt een collega van mij binnen vijf werkdagen telefonisch contact met u op om daar een Garantieprijsovereenkomst met u in orde te maken.Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    Pieter Voorde van de
    Mijnheer Karim, de wacht is op de door U per telefoon beloofde aansluitcontracten woonhuis en loods en deze aan mij toe te zenden.Deze moeten door mij wel zijn ondertekend. Het zal duidelijk zijn dat de door U opgelegde boete eerst afgehandeld moet zijn alvorens tot contract woonhuis met eneco over te gaan.
    Vr. groet; P van de Voorde
    Eneco
    Geachte heer Van de Voorde, Ik hebvan de Klantendesk Zakelijk begrepen dat ze hebben besloten de boete te laten vervallen. De heer Belhaj is met u in contact over een nieuw contract voor het woonhuis. Hij geeft aan dat hij u meerdere malen geprobeerd heeft telefonisch te bereiken, maar zonder resultaat. Namens de heer Belhaj verzoek ik u vriendelijk om contact met hem om te nemen zodra u tijd heeft. Volgens mijn collega beschikt u over zijn contactgegevens.Ik ga ervan u hiermee duidelijk te informeren over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,Kelly, medewerkster Eneco
    Pieter Voorde van de
    Mhr Belhaj, U heeft per telefoon contact gezocht maat zonder resultaat.
    Ik verzoek U niet anoniem te bellen, waarschijnlijk is dit de oorzaak.
    Wij nemen zulke bellers niet meer aan. Telefoonnummer is 0180-420714.
    We willen graag terug kunnen bellen zo nodig.
    Vr. groet, van de Voorde.
    Eneco
    Geachte heer Van de Voorde,Wij kunnen helaas niet anders dan anoniem bellen omdat dit bedrijfstechnisch zo bij ons is ingesteld. We hebben er alle begrip voor dat u geen anonieme oproepen accepteert. Het is dan voor ons helaas niet mogelijk om u telefonisch te bereiken. Ik verzoek u daarom opnieuw om contact met de heer Belhaj op te nemen zodat we uw klacht kunnen afhandelen.Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    Pieter Voorde van de
    Per mail d.d.2507.2012 U eneco gevraagd mnd bedrag 202.= euro vanaf apr.2012 per autom.afschr.reeds betaald en per 30 apr.2015 als einde financiéel contract te houden Helaas nog geen antwoord van eneco.
    Alsnog tegemoed ziende. Met vr. groet P.v.d. Voorde ,2607"2012
    Eneco
    Geachte heer Van de Voorde, Ik heb gisteren, 26 juli 2012, op uw e-mail gereageerd waarin u enkele voorwaarden benoemt voor u al dan niet akkoord gaat met ons aanbod. Wij wachten nu uw reactie af. Ik ga ervan uit u hiermee duidelijk te hebben geïnformeerd en dat uw klacht opgelost is.Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    Pieter Voorde van de
    Eneco heeft naar volle tevredenheid afgehandeld.
    P.van de Voorde. d.d.2707-2012

Pieter Voorde van de

Ook een klacht indienen over Eneco?