Opgelost door Eneco: boete voor op tijd betalen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 44742
Gebruiker
Margriet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

wij hebben betalingsregeling getroffen van 4 termijnen voor de jaar nota. Navraag gedaan, en per brief heeft Eneco bevestigt, dat er op de 25ste wordt geïncasseerd.
Dit hebben zij NIET gedaan, dus hebben wij het zelf overgemaakt en de te late incasso van Eneco een paar dagen te laat hebben wij geweigerd ( wij hadden al betaald). Dit 4 termijnen door ons op tijd betaald. nu maakt Eneco ervan dat wij boete krijgen voor te laat betalen????????? Ook na telefonisch contact blijven ze erbij, nog nooit zoiets meegemaakt. Vooralsnog niet van plan een boete te betalen.

De oplossing

boete kwijtschelding

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte mevrouw Korbmacher,Hartelijk bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u het niet eens bent met het boetebedrag wat we in rekening brengen. Ik heb geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Hierop heb ik u een e-mail gestuurd met een oplossing voor het ontstane probleem. Ik verneem graag van u of u hiermee akkoord gaat. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco Webcare
  2. Auteur
    Margriet
    Datum
    Bedankt voor snelle en juiste afhandeling

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Margriet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen