Opgelost door Eneco: boete voor op tijd betalen

Margriet

wij hebben betalingsregeling getroffen van 4 termijnen voor de jaar nota. Navraag gedaan, en per brief heeft Eneco bevestigt, dat er op de 25ste wordt geïncasseerd.
Dit hebben zij NIET gedaan, dus hebben wij het zelf overgemaakt en de te late incasso van Eneco een paar dagen te laat hebben wij geweigerd ( wij hadden al betaald). Dit 4 termijnen door ons op tijd betaald. nu maakt Eneco ervan dat wij boete krijgen voor te laat betalen????????? Ook na telefonisch contact blijven ze erbij, nog nooit zoiets meegemaakt. Vooralsnog niet van plan een boete te betalen.

boete kwijtschelding

Eneco
    Geachte mevrouw Korbmacher,Hartelijk bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u het niet eens bent met het boetebedrag wat we in rekening brengen. Ik heb geprobeerd u telefonisch te bereiken, maar dit is helaas niet gelukt. Hierop heb ik u een e-mail gestuurd met een oplossing voor het ontstane probleem. Ik verneem graag van u of u hiermee akkoord gaat. Alvast bedankt.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco Webcare
    Margriet
    Bedankt voor snelle en juiste afhandeling

Margriet

Ook een klacht indienen over Eneco?