Opgelost door Eneco: boetebedrag contactbreuk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 181721
Gebruiker
Morlet
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Mijn contract bij eneco loopt tot 1 oktober 2016. Per 15 augustus is mijn woning verkocht. Nu moet ik 2 x 50 euro boete betalen wegens contractbreuk.
Ik was vanaf 1974 klant bij eneco.

De oplossing

Volgens de eindafrekening heb ik exact betaald voor de geleverde produkten tot 15 augustus. Ik vind die boetes volstrekt onterecht (net zo onterecht als de 21,97 administratiekosten overigens) en wil dat dat ongedaan gemaakt wordt.

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Wegkamp,

    Bedankt voor uw bericht.

    Na zo lang klant te zijn geweest is het jammer om de ervaring zo af te sluiten!
    Bij deze wil ik uit coulance er voor zorgen dat de boetes komen te vervallen, hiertoe heb ik dan ook opdracht gegeven.

    De verwerking en administratie van betalingen kost geld, denk hierbij aan bankkosten en aanmaak- en verzendkosten. Die kosten staan los van kosten die gemaakt worden voor het leveren van stroom en gas.
    Dit vind u terug op jaar en eindnota's.

    Ik hoop u zo goed van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent
    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Morlet
    Datum
    score moet een '9' zijn. Snel en naar volle tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Morlet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy