Opgelost door Eneco: boilerhuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117195
Gebruiker
carla
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Afgelopen donderdag contact gehad per telefoon,voor de 4e keer.
Gaat over bopilerhuur aan de laan van vollenhove in Zeist.
Ik ben 19 Mei naar heemskerk verhuisd.Ze hebben ten onrechte over de maand Juni
nog n termijn van mijn rekening gehaald.Heb meteen de incasso stop gezet.
Ik heb afgelopen donderdag contact gehad met Martijn.
Ik moest van het oplevering rapport met de juiste datum van sleutel
overdracht opsturen als bewijs,Dat moest via internet (fotokopie)
Dat lukte me niet,mijn vraag is kan het ook met de post opgestuurd
worden?Graag zie ik het antwoordt tegemoet.
Overigens was Martijn de enige die me heel vriendelijk te woord
stond,vergeleken bij de andere drie die ik aan de lijn had.

met vriendelijke groet
Mevr.C.van Hese-Schipper



De oplossing

stop zetten boilerhuur

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste mevrouw Van Hese-Schipper,

    Excuses voor mijn late reactie. Bent uinmiddels al verder gekomen? Anders is het een mogelijkheid even een mail te sturen naar webcare@eneco.com t.a.v. 'Martijn', dan pakken we het verder op. Bedankt alvast.

    Met vriendelijke groet,

    Martijn
  2. Auteur
    carla
    Datum
    ik ben correct te woord gestaan door n medewerkster
    van Eneco.Er was n misverstand van het doorgeven van opzeggen
    boilerhuur i.v.b.met mijn verhuizing naar n andere plaats.
    Maar het is nu goed afgehandeld.Ben er blij mee.
    C.van Hese

Uiteindelijke oplossing

Auteur
carla
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen