Klacht Eneco: BORG

Dennis1981

Wij zzijn vorig jaar noodgedwongen over gestapt naar eneco wegens betaling problemen
we hebben toen €400 borg moeten betalen ivm de betaal problemen bij onze vorige leverancier
Er werd toen gezegd dat wij deze borg na 4 maanden weer terug kregen als alles was betaald ( termijnbedragen)
Na 4 maanden gebeld ivm de borg : Nee meneer dat krijgt u na een jaar terug ..... Nu een jaar later kregen we bijna € 300,= terug (90 op me rekening gestort en 1 termijn alvast verrekend )
En de borg....... Die krijg je pas terug als je een jaar lang betaal zonder dat er herinneringen verstuurd zijn .......

Dus Eneco wat is dit voor onzin ??

Dennis Luik

€400 Borg terug storten plus de wettelijke rente van 8 maanden

Eneco
    Beste Dennis, Ik kan me voorstellen dat je ontevreden bent omdat er onduidelijkheid bestaat over de waarborg. Het is niet onze bedoeling geweest om daarover niet duidelijk tegen je te zijn. Een voorwaarde voor terugbetaling van de waarborg is inderdaad een tijdige betaling gedurende 1 jaar. Als je hierover verkeerd bent geinformeerd aan de telefoon, spijt ons dat. Zodra je een jaar op tijd betaald hebt, kun je de waarborg terug vragen. Tot die tijd bouw je rente op. Wij betalen het waarborg bedrag inclusief rente graag in april/mei aan je uit volgend jaar, mits je tot die tijd op tijd betaalt. Ik hoop dat ik hiermee de onduidelijkheid heb weggenomen. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    Dennis1981
    Ik ga hier niet mee akkoordHet is simpel of mijn geld terug of ik stap over naar een andere leverancier dan moeten jullie alsnog uitbetalen
    Eneco
    Beste Dennis, Dank voor je reactie. Wij gaan niet anders om met onze voorwaarden omdat u anders overweegt over te stappen. Wij vinden het natuurlijk jammer als u dat zou doen, maar respecteren hierin geheel uw keuze. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    Eneco
    Voor de goede orde; wij beschouwen de klacht hiermee als afgehandeld.
    Dennis1981
    geen passende oplossing gevonden het zijn een stelletje oplichters

Ook een klacht indienen over Eneco?