Klacht Eneco: Brandmelder

Bruggehoofd 19

heb een advertentie gezien van Toon - Brandmelder Gratis instalatie tot 15 maart
ik gelijk de brand melder bestedl bij eneco voor 59.99 euro met 5 euro korting om dat ik al klant was van eneco Brandmelder werd ook geleverd met een Hanleiding
ik bellen wanneer die zou worden geinstaleerd fout , was een foutje in de advertentie de brandmelder instaleeren wij niet de site is ook gelijk verwijderd maar nu zit ik nog steeds met een branmelder waar ik niks aan heb sorry zeg klantenservice wij kunnen niks voor U doen . wat U kan doen is hem retoerneren sorry meneer daar kan ik het mee doen

Eneco
    Beste heer Peters,

Bedankt voor uw bericht. Jammer om te lezen dat er misstanden zijn ontstaan rondom de bestelling van onze rookmelder.

Ik zie dat u ook al melding van uw klacht heeft gemaakt via ons forum. Daar hebben we inmiddels ook al een reactie gegeven om verder in te gaan op de ontstane onduidelijkheden.

We handelen dit dus ook verder af via ons forum.

Erica
    Medewerker Webcare Eneco
    Bruggehoofd 19
    gee exuus of een oplossing

Ook een klacht indienen over Eneco?