Klacht Eneco: cashback komt maar niet

tabasco693

Ik ben nu vanaf november 2019 al bezig om het beloofde cashback te krijgen(wat ook zwart op wit staat) en elke keer komt er weer uitstel.Nu moet ik ineens weer eerst onderhoud laten plegen aan me ketel en dan misschien een maand na t onderhoud krijg ik cashback.Terwijl ik dat al eind november zou moeten hebben.En dat onderhoud zou ik pas na een halfjaar klant te zijn hebben(nieuw beleid werd er gezegd).
heb al ellende lange en vele mails gestuurd naar ze maar ze blijven het negeren en uitstellen,ondertussen moet ik wel ineens een rekening betalen voor gepleegd onderhoud wat normaal kosteloos zou zijn volgens mijn abbo bij hun??

dat ze uiteindelijk het cashback gaan geven zoals afgesproken

Eneco
    Beste meneer, mevrouw Bekker,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik schrik hier enorm van en kan mij dan ook goed voorstellen dat dit snel opgelost moet worden.

Ik heb meteen uw gegevens geraadpleegd en zie dat u ontelbaar vaak contact met ons heeft opgenomen om dit te regelen. Ik zie dat er ondertussen gelukkig al een monteur is langs gekomen. Binnen maximaal 10 werkdagen ontvangt u € 35,85 van ons op uw rekening. Staat er nog een bedrag open? Dan vindt er eerst verrekening plaats. De factuur die hoort bij de cashback staat al voor u klaar in Mijn Eneco.

In uw bericht lees ik dat u naar aanleiding van het eerste bezoek van de monteur een factuur heeft ontvangen. Dit betreft kosten voor materialen en/of onderdelen. Deze kosten zijn niet bij het eerste bezoek inbegrepen. De vergoeding van de materiaalkosten tot € 250,00 geldt pas na de uitvoering van de eerste onderhoudsbeurt en/of storing.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u nog een prettige dag toe!

Manon
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?