Klacht Eneco: chao in eigen administratie levert irritaties op

sad Niet opgelost

hoi
begint daarmee dat ik 100 € boete kan betalen voor het overstappen terwijl ze mij 2 jaar laten wachten en dan maand voor de contract afgelopen is zetten ze mij uit niets over naar eneco. (kost mij voor 1 maand wachten 100€)
dan zou het goedkoper voor mij zijn,
jaja eerst betaal ik 160€ in de maand en krijg dan bij eindafrekening gemiddeld 600€ terug, dus ik betaal te veel.
nu mag ik dan 200€ per maand betalen, terwijl bedoeling was om goedkoper uit te zijn?
en dan bel ik omdat het toch even moeilijk was om dat geld op te brengen, word
er zogenaamd rekening mee gehouden maar toch weer niet.
maand erop krijg ik 3 x 200€ te betalen, denk hoe kan dat dan heb netjes bijna alles achteraan betaald.
wil ik bellen maar 54 mensen wachtende, pff ja wat is dat voor zielig bedrijf, geen geld voor genoeg telefoniste ?
en dan krijg ik nog een onbeschofte kleuter aan de lijn naar ruim 30 minuten wachten die eerst schuld bij mij wil neerleggen .
eerst zegt ij ja er was een vacaturen probleem en ik moet alsnog betalen,
ik probeer hem duidelijk te maken dat er al betaald is en dan begint hij maar wat te gillen en hangt op, ja hehe blijf niet bellen en proberen

afmelden ben het zat

Eneco
    Beste heer, mevrouw Blanca,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. In uw klacht schrijft u dat 'ze' u uit het niets hebben overgezet naar Eneco. Weet u zeker dat deze klacht bedoeld is voor Eneco? Uit uw klacht lijkt het alsof deze juist bestemd is voor uw vorige/huidige energieleverancier.

Ik lees het graag terug.

Denise
    Eneco Webcare
    faab
    Zoals u kunt lezen begint daar de ellende voor mij dan , mee.
    Ik vind flauw hadden (hun) wie dan ook een maand gewacht had mij dat 100€ boete aan ouden leverancier bespaart.
    Dan was er beloofd dat ik goedkoper uit zou zijn ook dat is niet zo.
    Dan benader ik Eneco omdat het onverwacht hoge rekening was om geduld te hebben ik trek het snelst mogelijk recht, krijg ik maand erop 3 rekeningen binnen met vacatures voor 24. 25. 28 a 200€ ja hallo
    Betaal ik nu perdag 200€ of wat
    Uit mijn eigen registratie blijkt dat ik nog bij een maan 10€ tekort kom en ander maand misschien nog iets maar max 80€ dus .
    Maar op dag dat ik die 3 rekeningen kreeg belde ik maar met 57 wachtenden voor mij ging ik er maar van uit dat er iets niet is goed gegaan.
    Dan krijg ik ineens aanmaning met verhoging en
    Voor mij dan onduidelijk hoe deze is opgesteld maar 293€ extra.
    Ja en zo blijft het een ellende waar ik straks niet meer uitkomt dus ik die van mijn kant alles om problemen te voorkomen en oplossen waarbij Eneco niet eens de moeite neemt om uitleg te horen.
    Naar half uur wachten om iemand aan lang in te krijgen hangt die mens met onbeschofte gebaren op! Leest u goed want schrijf het niet 10 x op
    Eneco
    Beste heer, mevrouw Blanca,

Bedankt voor uw reactie.

Helaas is het voor mij uit uw berichten niet duidelijk waar u momenteel precies tegenaan loopt. Gezien we de klacht schriftelijk niet in behandeling kunnen nemen, raad ik u aan telefonisch contact op te nemen. Wij zijn hiervoor te bereiken op 088 - 8 955 955 (gebruikelijke belkosten) op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 uur.

Alvast bedankt.

Denise
    Eneco Webcare

faab
Bellen ,waar al de problemen mee beginnen, Een je wacht met 57 wachtenden voor je wel ff hoor, en dan word er ook snel opgehangen als men niet eens is.

Ook een klacht indienen over Eneco?