Klacht Eneco: Chaotisch administratie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362881
Gebruiker
Birthehageman#
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds we bij Eneco zijn steeds verkeerde afboekingen en fouten over betalingen. Gegevens van mijn zus en mij telkens verkeerd.
We hebben in 1,5 jaar tijd wel 40keer gebeld met het bedrijf.
Nu afgesproken om van Eneco zakelijk over te gaan naar Eneco parteculier(aangeraden door personeel Eneco)
Omdat er afgelopen maand 3keer €180 was afgeschreven omdat het bedrijf zelf storingen had met betalingen, ook weer gebeld en nagelopen of het klopte.
Dit klopte, ook zo gelaten, maar op 11april weer €130 terug gekregen van Eneco zelf zonder enig bericht.
Op 5-03-2019 een brief ontvangen op het adres van mijn zus over een openstaand bedrag van €130.
Hun hebben dit niet door gegeven en nu op 23-4-2019 aanmaning met €40 boete, ook weer naar het adres van mijn zus gestuurd.
Hoe dan? Dit is toch belachelijk en al zo vaak gebeld over de adressen!

De oplossing

Alles op orde maken en geen aanmaningen met boetes meer

3 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Hageman,

    Bedankt voor uw reactie.

    Klopt het dat het klantnummer wat u doorgeeft gekoppeld is aan uw zakelijk account? En heeft u voor ons ook uw particulier klantnummer?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Eneco Webcare
  2. Auteur
    Birthehageman#
    Datum
    Wij zitten tot 1 mei zakelijk. Particulier klantnummer heb ik niet!
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Hageman,

    Bedankt voor uw snelle reactie.

    Via dit kanaal hebben wij niet de mogelijkheid klachten met betrekking tot zakelijke contracten in behandeling te nemen. Om die reden speel ik uw klacht door naar onze zakelijke helpdesk. Mijn collega's daar streven ernaar uw klacht zo snel mogelijk in behandeling te nemen.

    Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.

    Vriendelijke groet,

    Denise
    Eneco Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Birthehageman#
Datum
Uiteindelijke oplossing
Contact op nemen!!!! Bellen met geen mogelijkheid door te komen, vanaf maandag al uren aan het bellen maar gewoon in de wacht houden. Regel wat!!!! Onze rekeningen blijven zo toch oplopen? Zooooo super super boos!!!!! Lekker makkelijk trouwens, zijn jullie sterren in, problemen door schuiven naar andere collega’s
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen