Klacht Eneco: communicatie/huurcontract

Hallo Eneco,

Eens kijken of dit wel werkt....

Sinds 28 juli 2016 een nieuwe woning in bezit. In deze woning hangt een huurboiler van jullie.

Wij hebben op 3 augustus een email verzonden met een aantal vragen omtrent het overnemen van deze huurboiler/contract. Oa. of de huurtermijn van 12 jaar opnieuw ingaat als wij een voor ons nieuw contract tekenen en wat het evt. zou kosten als we de boel afkopen. We lezen hier en op de rest van het www nl. dat er best wat te doen is over jullie vorm van contracten aangaan/ontbinden. Tot op heden geen reactie gehad op ons mailtje.

Hierna diverse malen gebeld met jullie klantenservice. Men zou een brief sturen met daarin wat mogelijkheden. Tot op heden geen brieven ontvangen (meerdere keren om gevraagd).

Maw. wanneer krijgen wij die brief met mogelijkheden, zodat we een beslissing kunnen nemen?

Horen het graag

Met vriendelijke groet

Mark

Schrijven ontvangen met daarin opties

Eneco
    Beste heer,

Graag reageer ik op uw klacht van 28 augustus 2016.

Natuurlijk geven we u graag meer informatie over het huurcontract van de boiler en de bijbehorende voorwaarden. Ik vind het erg jammer om te vernemen dat u, ondanks herhaaldelijk verzoek, nog geen bericht van ons hebt ontvangen. We bieden onze excuses aan voor de gang van zaken. Ik zorg ervoor dat we u nu snel van de gewenste informatie voorzien, zodat u uw keuze kan maken.

Hopelijk bent u tevreden met deze oplossing.

Vriendelijke groet,

Eva
    Eneco Webcare

mark
    Bedankt voor uw aanbod. Tot op heden nog GEEN reactie mogen ontvangen.

Graag een nieuw voorstel?!

Groet
    Hallo Eneco

Vorige week een aardige mevrouw van jullie klantenservice gesproken. Zou mij een email versturen met daarin mogelijkheden vermeld.

Afkopen kon ook, deze aardige mevrouw noemde een veel lager afkoopbedrag dan andere enecomedewerkers. Niet heel duidelijk dus.

Tot op heden geen mail ontvangen, helaas.

Afspraken worden niet nagekomen, afkoopbedragen verschillen aanzienlijk van hoogte... Kortom vertrouwen weg!!!

Ben erg benieuwd hoe u dit gaat oplossen.

Groet
    Eneco
    Beste heer,

Bedankt voor uw reactie van 12 september 2016.

Wat ontzettend vervelend dat u nu nog niet van de gewenste informatie bent voorzien. Dit loopt niet zoals het hoort, nogmaals onze excuses. Ik stuur uw bericht opnieuw door naar Eneco Installatiebedrijven en vraag of ze u nu met spoed de beloofde e-mail sturen.

Ik verwacht dat het nu spoedig in orde is.

Vriendelijke groet,

Eva