Klacht Eneco: contract nog steeds niet ontvangen en welkomspremie ook niet. toezeggingen worden niet nagekomen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 192500
Gebruiker
anjo
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Aanmelding voor tweede pand gedaan op 25 juli (moest effectief worden op 1 september). 8 september bleek dat er niks met aanmelding was gedaan (wel bevestigd dat deze ontvangen is). Er is toen met spoed een contract opgesteld maar dat contract kwam niet overeen met de aanmelding. Dit is inmiddels dus gewijzigd aan het maandbedrag te zien maar ik heb nog steeds geen gewijzigd contract ontvangen. Er wordt wel gewoon geld afgeschreven maar ik kan niet op basis van een ontvangen contract controleren of dat conform de aanmelding is.
Over de welkomspremie van 145 euro is aangegeven dat deze gestort zou worden maar deze is nog steeds niet ontvangen.

De oplossing

ontvangen van contract met juiste tarieven en ontvangen van welkomspremie van 145 euro

4 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste Anjo,

    Dank voor uw klacht op deze website. Vervelend dat u er via andere weg tot op heden niet uitgekomen bent.

    U heeft vandaag van ons een kopie van het contract ontvangen met de bijbehorende tarieven.

    U heeft recht op 145 euro. Onze excuses dat hierover verwarring ontstaan is, maar dit bedrag wordt op uw jaarnota in mindering gebracht.

    Ik hoop u hiermee volledig te informeren.

    Met vriendelijke groet,

    Kelly,
    Eneco Webcare





  2. Auteur
    anjo
    Datum
    Dag
    Fijn dat je nu reageert. Je schrijft "U heeft vandaag van ons een kopie van het contract ontvangen met de bijbehorende tarieven." Dat klopt helaasniet. Ik heb vandaag wel een mail ontvangen met daarin de melding dat ik binnen 5 werkdagen een kopie zal ontvangen maar die toezegging heb ik half september ook al gehad, zonder resultaat. Voor wat de premie betreft wacht ik gewoon de jaarnota af. Er was me via de telefoon gezegd dat de opdracht voor storting gegeven was, vandaar mijn vraag.
  3. Auteur
    Eneco
    Datum
    Excuses, er is inderdaad een kopie aangevraagd. Ik heb echter de contractbevestiging zojuist naar u gemaild. Deze was ook op 8 september toegestuurd.

    Ik hoop dat de informatie zo wel volledig is.

    Met vriendelijke groet,

    Kelly,
    Eneco Webcare
  4. Auteur
    anjo
    Datum
    De contractbevestiging die ik per mail ontvangen had komt dus niet overeen met de aanmelding. Dat was en is het probleem. Het contract zou inmiddels gewijzigd zijn en dat gewijzigde contract wil ik ontvangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anjo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?