Opgelost door Eneco: contract

albert

ik heb een contract bij eneco voor 3-jaar deze liep af op 3 oktober.1oktober bericht van een nieuw contract.dit was niet het contract wat ik wilde.nu blijkt volgens de klantenservice dat ik een e-mail in juli had bekeken wat volgens hun gelijk een nieuw contract is.het is dus gevaarlijk om bij eneco een e-mail te bekijken.er is geen handtekening geplaatst.

oude contract voortzetten

Eneco
    Geachte heer Van der Schans,Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft hier al eerder contact over gehad met mijn collega. Zij heeft u ook aangegeven dat er bij ons geen reden is te twijfelen dat u het contract wel degelijk bewust met ons bent aangegaan. U heeft ook een contractsbevestiging van ons ontvangen. Als we het oude contract voortzetten gaat u over naar een contract voor onbepaalde tijd, dus met variabele tarieven. Is dat wat u wilt? Mijn collega gaat in ieder geval nogmaals contact met u opnemen om het te bespreken.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco
    oude contract variabel voortzetten

albert

Ook een klacht indienen over Eneco?