Opgelost door Eneco: contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80024
Gebruiker
albert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ik heb een contract bij eneco voor 3-jaar deze liep af op 3 oktober.1oktober bericht van een nieuw contract.dit was niet het contract wat ik wilde.nu blijkt volgens de klantenservice dat ik een e-mail in juli had bekeken wat volgens hun gelijk een nieuw contract is.het is dus gevaarlijk om bij eneco een e-mail te bekijken.er is geen handtekening geplaatst.

De oplossing

oude contract voortzetten

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Geachte heer Van der Schans,Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft hier al eerder contact over gehad met mijn collega. Zij heeft u ook aangegeven dat er bij ons geen reden is te twijfelen dat u het contract wel degelijk bewust met ons bent aangegaan. U heeft ook een contractsbevestiging van ons ontvangen. Als we het oude contract voortzetten gaat u over naar een contract voor onbepaalde tijd, dus met variabele tarieven. Is dat wat u wilt? Mijn collega gaat in ieder geval nogmaals contact met u opnemen om het te bespreken.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco
  2. Auteur
    albert
    Datum
    oude contract variabel voortzetten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
albert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen