Klacht Eneco: Correctie met terugwerkende ivm storing slimme meter, echter niet op basis v realistisch verbruik.

Klachtnummer
# 369119
Gebruiker
Terol
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Storing slimme meter

De oplossing

Verklaring van de berekening en het hanteren van de gastarieven uit 2017&2018 toen dit voorval zich heeft voorgedaan.

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Terol,

    Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Op het moment bevat deze te weinig informatie om in behandeling te kunnen nemen. Kunt u toelichten wat er precies aan de hand is en specificeren welke oplossing u voor ogen heeft?

    Alvast bedankt.

    Met vriendelijke groet,

    Denise
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen