Klacht Eneco: correctie meteratanden

glenoward

mijn klacht is ik heb jullie meerdere malen gebeld over een correctie jaar afrekening,mijn energie is afgesloten in 2011 en heropend 12-11-2013 maar meterstanden klopte niet. meeerdere malen gevraagd om correctie rekeni ng maar nog niks ontvangengraag zou ik deze spoedig willen ontvangen mijn klant nummer is 12011516-4 essen burgstraat 4- 3L G.F Oward. mijn email adres is bigwhalefish@hotmail.com. ik zie uw antwoord graag tegemoet.

Eneco
    Geachte heer, mevrouw,Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het gaat om uw verbruik in de periode van 24-05-2011 tot 06-04-2012. U heeft een eindnota gekregen wegens het beëindigen van de overeenkomsten. De standen van 6 april 2012 hebben we noodgedwongen geschat omdat we geen werkelijke standen hebben doorgekregen. Ik begrijp dat u graag afgerekend wil worden voor een juist verbruik, maar vooralsnog kan ik niet overgaan tot een correctie. We hebben hiervoor eerst een bewijs nodig van de werkelijke standen op 6 april 2012. Dus als u een foto heeft van de standen op die datum of eventueel een ander officieel bewijs, kan ik uw verzoek tot een correctie pas daadwerkelijk in behandeling nemen. Ik vind het vervelend dat ik geen beter nieuws heb, maar helaas is er geen andere mogelijkheid, iets wat u reeds eerder ook al kenbaar is gemaakt door een collega van mij.Met vriendelijke groet,Martijn, Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?