Klacht Eneco: CV combi ketel kapot gemaakt tijdens onderhoudsbeurt

El Mourabit

februari 2015 is een onderhoudsmonteur van de Eneco langs geweest om onze ketel te onderhouden, maar door het verkeert aansluiten de modembord is er een kortsluiting gemaakt waardoor de ketel niet meer te maken. na bellen en schrijven is eindelijk een andere medewerker [naam verwijderd] geweest en heeft toegegeven dat ze de ketel zullen vergoeden en zullen ze korte termijn een voorstel doen. wederom hebben niets gehoord, drie weken geleden heb ik ze een brief geschreven, maar ik hoor nog steeds niets .

een voorstel doen om mijn ketel te vergoeden.

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft nog niets vernomen te hebben na het versturen van uw brief.

Uit u bericht begrijp ik dat u al lang wacht op een antwoord met betrekking tot de vergoeding voor uw CV ketel. Ik bied u hiervoor mijn excuses.

Ik heb zojuist een bericht gestuurd naar Eneco Installatiebedrijven om uw brief zo snel mogelijk in behandeling te nemen en te voorzien van een antwoord.
    Ik ga er van uit dat er binnen enkele dagen contact met u word opgenomen.

Ik hoop u zo goed te hebben geholpen.

Vincent
    Medewerker Eneco Webcare
    Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Ik heb een terugkoppeling ontvangen van mijn collega's bij Eneco Installatiebedrijven.

U heeft reeds telefonisch contact met hen gehad en uw vraag over de CV is besproken.

Ik ga er van uit dat u vragen zijn beantwoord en dat eventuele verder stappen zijn besproken.

Heeft u nog vragen dan verneem ik dat graag.

Ik hoop dat alles goed gelopen is voor u.

Vincent
    Medewerker Eneco Webcare

El Mourabit
    Via telefonisch gesprek met meneer Vincent van
    Eneco Webcare ,
    kreeg twee E-mailadressen van zijn collega's.
    het probleem nog eens via een email uitgelicht op 11 december 2015, maar tot op heden is er nog helemaal geen reactie gekomen vanuit het Eneco bedrijf. Matig
    MVG

Ook een klacht indienen over Eneco?