Opgelost door Eneco: D03 storingscode van Eneco en oplossingen werken neit.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 631719
Gebruiker
Chatbot#Bah
Datum
11 reacties

Details

Klacht

Een D03 storingscode. Dit is al meer dan een half jaar aan de gang. De geboden oplossingen van ENECO en hun Chabot werken niet. Er heeft geen verandering van provider of firewall plaatsgevonden. Storing is ontstaan na een Eneco Toon update van maanden geleden. Oplossing?

Gewenste oplossing

Storing moet worden verholpen. Is ontstaan na een Update van ENECO.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

11 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    Chatbot#Bah
    Datum
    Mijn zonnepanelen, monitoring op afstand en de ketelcoach zijn op Toon aangesloten. U bied mij geen oplossing behalve het mee financieren van een oplossing van een door u gecreëerd probleem bij de release van een software update. U zou in deze, de Toon 2 gratis of tegen een zeer gereduceerd tarief moeten aanbieden. Immers het probleem is door u en niet door uw klant gecreëerd. In de tussentijd betaal ik voor opties op Toon die niet werken en niet kunnen worden geleverd.
    Gaarne een werkbare en acceptabele oplossing.
  3. Auteur
    Chatbot#Bah
    Datum
    Tot op heden is geen werkbare oplossing door ENECO aangeboden, behalve een mailscript die men afgaande op de DO3 storingscode klachten van Eneco klanten aan eenieder wordt toegezonden als oplossing.

    Dit is absoluut onvoldoende.
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  5. Auteur
    Chatbot#Bah
    Datum
    Geachte Natalie,

    Ik begrijp uit jouw voorstel dat de monteurskosten/installatiekosten niet worden vergoed. En sinds wanneer zijn software issues ontstaan door een update van een leverancier niet voor rekening van de leverancier? Het probleem is ontstaan bij een software update met software die door uw bedrijf is geupload naar Toon thermostaten. Ik als consument sta hier geheel buiten dus kan ik hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld bij de aanbieding van uw oplossing.

    Mvrg
  6. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste meneer, mevrouw.

    bedankt voor uw reactie. Graag ontvang ik van u een privé bericht uw klantnummer. Dan ga ik voor u na wat ik voor u kan betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Natalie
    Eneco Webcare

  7. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste meneer, mevrouw.

    bedankt voor uw reactie. Graag ontvang ik van u een privé bericht uw klantnummer. Dan ga ik voor u na wat ik voor u kan betekenen.

    Met vriendelijke groet,
    Natalie
    Eneco Webcare

  8. Auteur
    Chatbot#Bah
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  9. Auteur
    Eneco
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  10. Auteur
    Chatbot#Bah
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  11. Auteur
    Eneco
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen