Opgelost door Eneco: D03 storingscode van Eneco en oplossingen werken neit.

content Opgelost
Chatbot#Bah

Een D03 storingscode. Dit is al meer dan een half jaar aan de gang. De geboden oplossingen van ENECO en hun Chabot werken niet. Er heeft geen verandering van provider of firewall plaatsgevonden. Storing is ontstaan na een Eneco Toon update van maanden geleden. Oplossing?

Storing moet worden verholpen. Is ontstaan na een Update van ENECO.

Chatbot#Bah
    Mijn zonnepanelen, monitoring op afstand en de ketelcoach zijn op Toon aangesloten. U bied mij geen oplossing behalve het mee financieren van een oplossing van een door u gecreëerd probleem bij de release van een software update. U zou in deze, de Toon 2 gratis of tegen een zeer gereduceerd tarief moeten aanbieden. Immers het probleem is door u en niet door uw klant gecreëerd. In de tussentijd betaal ik voor opties op Toon die niet werken en niet kunnen worden geleverd.
    Gaarne een werkbare en acceptabele oplossing.
    Chatbot#Bah
    Tot op heden is geen werkbare oplossing door ENECO aangeboden, behalve een mailscript die men afgaande op de DO3 storingscode klachten van Eneco klanten aan eenieder wordt toegezonden als oplossing.

Dit is absoluut onvoldoende.
    Geachte Natalie,

Ik begrijp uit jouw voorstel dat de monteurskosten/installatiekosten niet worden vergoed. En sinds wanneer zijn software issues ontstaan door een update van een leverancier niet voor rekening van de leverancier? Het probleem is ontstaan bij een software update met software die door uw bedrijf is geupload naar Toon thermostaten. Ik als consument sta hier geheel buiten dus kan ik hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld bij de aanbieding van uw oplossing.

Mvrg
    Beste meneer, mevrouw.

bedankt voor uw reactie. Graag ontvang ik van u een privé bericht uw klantnummer. Dan ga ik voor u na wat ik voor u kan betekenen.

Natalie
    Eneco Webcare

Beste meneer, mevrouw.

Natalie
    Eneco Webcare

Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Eneco?