Klacht Eneco: dat ik recht heb van de slimme verlichting zoals beloofd

sad Niet opgelost
lianne

een goedemiddag , bij deze wil ik een klacht indienen ,van eneco ik heb sinds 18 dec 2016 toon in huis ben daar wel over tevreden maar werdt mij beloofd asl toon bij mij geinstaleerd is dat ik gratis de slimme verlichting gratis thuis gestuurd krijg ,ik heb vandaag de 19e dec 2016 gebeld naar eneco en gesproken met een van de medewerkers,wanneer ik mijn lampen krijg toegestuurd mevr ging het navragen en zei dat ik er geen recht op had waarbij een andere collega zei dat ik het wel krijg ,ook hebben ze overal reclame van gemaakt van bestel toon met gratis slimme verlichting ,ik vind dat ik er recht op heb ook al zeiden ze u hebt toon gratis maar ik betaal wel abonnement per maand 3,50 ik voel mij nu in de maling genomen .

graag wil ik dat opgelost hebben zoniet dan mogen ze van mij toon weghalen

Eneco
    Beste heer, mevrouw Mrowiec,

Wat leuk dat u Toon ook in huis heeft genomen! Ik kan mij goed voorstellen dat u graag de Hue lampen wilt ontvangen, zeker als dit u beloofd is. Toch zie ik helaas dat er bij uw contract een gratis Toon zit met gratis installatie. Dit betekent juist dat er geen Hue lampen zitten bij uw contract en we u geen actiecode versturen hiervoor. Onze excuses dat u dit wel eerder is beloofd.

Groet, Audrey
    Eneco Webcare
    Eneco
    Beste heer, mevrouw Mrowiec,

Gezien dit bericht sinds december vorig jaar nog open staat zijn wij genoodzaakt deze nu te sluiten.
    Heeft U nog vragen of kunnen wij nog wat voor U betekenen dan raad ik U aan om een nieuwe vraag of klacht in te dienen, wij helpen U dan graag verder.

Vincent
    Eneco Webcare

lianne
nog steeds mijn lampen niet ontvangen , die ze mij beloofd hadden toen ik toon had genomen dat was vorig jaar dec 2016, als toon bij mij werdt aangesloten dan zou ik zoals beloofd de spaarlampen krijgen al een paar keer gebeld en zeiden ja maar u heeft toon gekregen , maar dat was niet de afspraak ,zelf hadden jullie reclame gemaakt van toon met gratis spaarlampen ,dus ik hoop dat dit serieus wordt genomen en alsnog dat ik ze krijg met vr gr mevr ej mrowiec.

Ook een klacht indienen over Eneco?