Opgelost door Eneco: een jaar betaald voor een Onderhoud contract terwijl Mevrouw alles had doorgegeven.

janwk010

Mijn schoonzus is met pensioen en is alleen ,vorig is ze verhuist van Pijnacker naar Capelle aan den ijssel ,gebeld naar Eneco en alles door gegeven ,nu keek ik af gelopen weekend de afschriften na voor belasting aangifte ,en wat blijkt ze betaal nog steeds voor een onderhoud contract van haar oude woning in Pijnacker,vandaag gebeld naar Eneco en kreeg een zekere James T aan de lijn Meneer ik kan niets voor u doen en u krijg het teveel betaalde bedrag niet terug dat zijn de regels u moet zelf het contract aangetekend opzeggen ,ik probeer uit te vertellen dat wij Mei 2017 alles hebben opgezegd en dat ook het onderhoud contract dan wordt beëindigd,nee meneer dat doen wij niet dat moet mevrouw zelf doen maar in Capelle gebruikt mevrouw geen onderhoud contract,nee u krijgt het teveel betaalde bedrag niet terug .Weer een mooi staaltje van Eneco deze mevrouw betaal alles automatie en als dank krijg je teveel betaalde rekeningen niet terug ,Die zekere James T vertelde mij dat ik niet zo brutaal moet zijn ,pardon wat is brutaal zijn als je mensen uitscheld of beledigd dat is totaal niet gebeurd deze maan hoort niet op de afdeling klanten service ,Eneco zorg voor personeel die klanten te woord staan hoe het hoort en niet mevrouw krijgt geen € 161,- teveel betaalde onderhoud kosten terug dat is ons beleid en nu stop ik het gesprek en u stuurt maar een brief naar Eneco .Het gaat Mevrouw niet om € 161,- maar hoe Eneco met oudere mensen omgaat.

Excuus aan Mevrouw

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Wat spijtig dat er al een jaar betaalt is terwijl dat niet de bedoeling is geweest. Zonde ook dat dit na een jaar ontdekt is. Ik zie het telefonische contact terug en ook dat ons contactformulier is ingevuld op onze website. Om niets dubbel te laten verlopen vraag ik u af te wachten totdat wij terug bellen, zodat we telefonisch het verder door kunnen nemen. Binnen enkele dagen hoort u van ons! Om die reden sluit ik de klacht hier aangezien we de klacht intern open hebben staan.

Danielle
    Eneco Webcare

janwk010
Teveel betaalde krijg ik terug en een excuus

Ook een klacht indienen over Eneco?

2. Stuur een juridische brief