Opgelost door Eneco: Een vriendelijke afwijzing niet respecteren en juist míj het gevoel te geven onbeleefd te zijn.

sad Opgelost
Enecotwee

Zojuist (1 februari 2019, rond 14 uur) twee wel zeer onbeleefde en opdringerige verkopers aan de deur gehad, die míj wilden betichten van onfatsoenlijk gedrag omdat ik, na zeer herhaaldelijk en vriendelijk aangegeven te hebben helaas geen interesse te hebben en het inmiddels koud had, zei van plan te zijn de deur voor ze te gaan sluiten. Hoewel dit heel erg tegen mijn gewoonte is, heb ik dit uiteindelijk toch gedaan.

Deze jongens leren dat dit sowieso zakelijk gezien averechts werkt (geen haar op mijn hoofd die nu ooit nog voor Eneco zal kiezen...) & hen bijbrengen dat ze hiermee mensen een heel vervelend gevoel bezorgen. Ik vraag me af of ze dit beseffen en zou wellicht ook met hen in contact willen komen om hen dit, onder het genot van een kop warme thee of koffie, te laten begrijpen.

Eneco
    Beste heer/mevrouw van Strijp,

Bedankt voor het delen van uw bericht. Het spijt mij om te lezen dat u een negatieve ervaring heeft opgelopen met onze deur-aan-deur verkopers. Graag geef ik u mijn reactie op uw klacht via onderstaand bericht.

De manier waarop u bent benaderd door onze verkopers is niet netjes. Daarvoor mijn excuses.Uiteraard worden onze medewerkers niet zo opgeleid en deze manier van werken wordt dan ook absoluut niet door ons aangemoedigd. Dit is natuurlijk geen reclame voor ons. Zeer spijtig!

Ik ga uw verhaal delen van de verantwoordelijke partij. Vanuit daar worden de betreffende medewerkers hierop aangesproken en zal in individuele gesprekken de consequentie hiervan worden besproken.

Ik vertrouw erop dat bovenstaande duidelijk voor u is en dank u voor het melden van uw klacht.

Erica
    Eneco Webcare

Enecotwee
Ik heb verder niet gehoord of ze inderdaad hun medewerkers hebben aangesproken op hun onbeleefde gedrag.

Ook een klacht indienen over Eneco?