Klacht Eneco: eenmaligenota

Klachtnummer
# 48587
Gebruiker
clarodo
Datum
4 reacties

Details

De klacht

op 27-1 krijg ik een nota met vervaldatum 27-1 van 20 euro.over een openstaande rekening van 17 euro,die op 3-1 is betaald via ideal.

De oplossing

intrekken van de eenmalige nota,daar deze niet correct is.

4 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Duran, Ik heb uw klacht gelezen. U maakt bezwaar tegen de berekende aanmaningskosten van 20 euro. U heeft hierover gisteren al telefonisch contact opgenomen. U heeft een toelichting van ons ontvangen en uit coulance hebben we de kosten laten vervallen. Ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee naar tevredenheid afgehandeld is. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
  2. Auteur
    clarodo
    Datum
    er is mij verzocht de rekening eerst te betalen,(is wel gedaan)en dan maar afwachten wanneer deze retour komt.en uit coulance?
    de voorschotnota was wel betaald!
  3. Auteur
    clarodo
    Datum
    2 weken verder.20 euro nog niet terug ontvangen,hoe moeilijk is het om 20 euro terug te storten????
  4. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste heer, mevrouw Duran,Mijn collega heeft op 27 januari 2014 laten vervallen. Uw betaling van 20 euro hebben we verrekend met het maandelijkse termijnbedrag voor de maand februari 2014 (€ 20,-).U hoeft deze maand zelf dus niet over te maken. Excuses als u in de veronderstelling was (gebracht) dat de betaling zou worden teruggestort. Ik ga ervan uit u hiermee duidelijk te informeren. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen