Klacht Eneco: eenmaligenota

clarodo

op 27-1 krijg ik een nota met vervaldatum 27-1 van 20 euro.over een openstaande rekening van 17 euro,die op 3-1 is betaald via ideal.

intrekken van de eenmalige nota,daar deze niet correct is.

Eneco
    Beste heer, mevrouw Duran, Ik heb uw klacht gelezen. U maakt bezwaar tegen de berekende aanmaningskosten van 20 euro. U heeft hierover gisteren al telefonisch contact opgenomen. U heeft een toelichting van ons ontvangen en uit coulance hebben we de kosten laten vervallen. Ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee naar tevredenheid afgehandeld is. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco
    clarodo
    er is mij verzocht de rekening eerst te betalen,(is wel gedaan)en dan maar afwachten wanneer deze retour komt.en uit coulance?
    de voorschotnota was wel betaald!
    clarodo
    2 weken verder.20 euro nog niet terug ontvangen,hoe moeilijk is het om 20 euro terug te storten????
    Eneco
    Beste heer, mevrouw Duran,Mijn collega heeft op 27 januari 2014 laten vervallen. Uw betaling van 20 euro hebben we verrekend met het maandelijkse termijnbedrag voor de maand februari 2014 (€ 20,-).U hoeft deze maand zelf dus niet over te maken. Excuses als u in de veronderstelling was (gebracht) dat de betaling zou worden teruggestort. Ik ga ervan uit u hiermee duidelijk te informeren. Met vriendelijke groet, Kelly, medewerkster Eneco

Ook een klacht indienen over Eneco?