Klacht Eneco: Eindafrekening 2019 wordt maar niet verstuurd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 427719
Gebruiker
NMMSMWSP#35
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het is inmiddels 29 februari 2020 en al 2x eneco per e-mail verzocht de eindafrekening van 2019 op te maken en te versturen (per mail). Maar zoals verwacht geen reactie, het enige dat ze doen is een standaard e-mail sturen dat een antwoord langer op zich laat wachten dan ik van hun gewend zou zijn. Waardeloos bedrijf dat niets op orde heeft !

De oplossing

Binnen een week vanaf vandaag de afrekening versturen. Die hoort in januari te komen en niet pas ergens in maart.

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw, heer van der Meulen,

    Bedankt voor uw reactie. Wat vervelend dat u nog steeds geen reactie heeft gehad. Omdat ik uw vraag hier niet kan beantwoorden, heb ik deze doorgestuurd naar onze zakelijke afdeling. Uiteraard kunt u ook telefonisch contact met hen opnemen op telefoonnummer 010 - 8906901 (gebruikelijke belkosten).

    Met vriendelijke groet,

    Adrie
    Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NMMSMWSP#35
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen, heb nog steeds niets vernomen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen