Opgelost door Eneco: ENECO "levert" electriciteit samen met NUON (NUON is de gewenste partij)

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 71519
Gebruiker
Hanny
Datum
2 reacties

Details

De klacht

ENECO schrijft ongewild elke maand € 90,- af van mijn rekening.
Dit terwijl ik bij NUON klant ben (€40,- per maand)
Gebeld met ENECO, onbeschoft beantwoord.
De laatste 3 rekeningen van hen kunnen storneren (2-6-14 €90,- 1-7-14 €90,- 31-7-14 €778,-)

De oplossing

Teruggave eerdere termijnen (11x€90,-), verwijdering uit hun gegevensbestand, geen telefoontjes meer.

2 reacties

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Bedankt voor het kenbaar maken van uw ongenoegen. Ik kan me goed voorstellen dat u de betaalde bedragen graag terugontvangt, omdat u klant bent bij Nuon. Graag kom ik hierover met u in contact. Helaas kwam ik uit bij een ander persoon, toen ik zojuist belde op het telefoonnummer welke u in de klacht heeft vermeldt. Is er eventueel nog een ander telefoonnummer waarop ik u kan bereiken?Groet,
    Mike, medewerker Eneco
  2. Auteur
    Hanny
    Datum
    Verder met een tweede klacht...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hanny
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Eneco?