Klacht Eneco: Eneco blijft verkeerde post sturen

N.S.S.

Al anderhalf jaar ontvangen wij post van Eneco, gericht aan de vorige bewoners van ons huis. Wij zijn geen klant bij Eneco. Aanvankelijk hebben we alle post netjes teruggestuurd en is er ook twee maal telefonisch contact geweest om deze wijziging door te geven. Jammer genoeg lukt het de Eneco niet om een simpele adreswijziging door te voeren, en ontvangen wij nog steeds met regelmaat post.

Ik wens nog één bericht van Eneco te ontvangen: namelijk dat de wijziging is doorgevoerd en dat we in de toekomst geen post meer zullen ontvangen van Eneco over welk onderwerp dan ook.

Eneco
    Beste,

Dank voor uw bericht. Ik kan me indenken dat het vervelend is om herhaaldelijk verkeerd geadresseerde post te ontvangen.

Helaas heb ik geen gegevens op het door u genoemde adres en ook op de naam A. Hodgson kan ik niets (meer) vinden. Mogelijk is de post afkomstig van ons installatiebedrijf. Kunt u ons een foto sturen van het ontvangen poststuk?

Kelly,
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?