Klacht Eneco: Eneco blijft verkeerde post sturen

Klachtnummer
# 253334
Gebruiker
N.S.S.
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Al anderhalf jaar ontvangen wij post van Eneco, gericht aan de vorige bewoners van ons huis. Wij zijn geen klant bij Eneco. Aanvankelijk hebben we alle post netjes teruggestuurd en is er ook twee maal telefonisch contact geweest om deze wijziging door te geven. Jammer genoeg lukt het de Eneco niet om een simpele adreswijziging door te voeren, en ontvangen wij nog steeds met regelmaat post.

Gewenste oplossing

Ik wens nog één bericht van Eneco te ontvangen: namelijk dat de wijziging is doorgevoerd en dat we in de toekomst geen post meer zullen ontvangen van Eneco over welk onderwerp dan ook.

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Beste,

    Dank voor uw bericht. Ik kan me indenken dat het vervelend is om herhaaldelijk verkeerd geadresseerde post te ontvangen.

    Helaas heb ik geen gegevens op het door u genoemde adres en ook op de naam A. Hodgson kan ik niets (meer) vinden. Mogelijk is de post afkomstig van ons installatiebedrijf. Kunt u ons een foto sturen van het ontvangen poststuk?

    Met vriendelijke groet,

    Kelly,
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen