Opgelost door Eneco: Eneco-colportage, een ware epidemie!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 361378
Gebruiker
Annabel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanavond binnen 15 minuten 2x Eneco Energie colporteur aan de deur(bel) gehad, net als eerder deze week en ca. 3 weken geleden. Telkens aangegeven totaal geen belangstelling voor wat dan ook te hebben maar ze blijven maar aandringen/storen. Wat is dit voor een praktijk?

De oplossing

Wegblijven uit mijn buurt en vooral ook van mijn voordeur en deurbel en excuses aanbieden

1 reactie

  1. Auteur
    Eneco
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw melding!

    Ik snap goed dat u niet zo vaak gestort wilt worden, zeker nadat je al herhaaldelijk hebt aangegeven geen interesse te hebben.
    Het verbaasd mij ook dat u zo vaak bezocht bent. In de regel houden we goed bij waar wij al actief zijn geweest. Daar lijkt nu dus iets niet goed te zijn gegaan. Mijn welgemeende excuses hiervoor.

    Op basis van de gegevens die u heeft meegegeven maak ik hier intern werk van, om er zo voor te zorgen dat dit zich niet zal herhalen.

    Met vriendelijke groet,
    Vincent
    Eneco Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Annabel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Interne bespreking bij Eneco zodat herhaald bezoek (bij mij 3x in twee weken tijd) niet meer zal voorkomen, Ik ben benieuwd.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Eneco?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen