Opgelost door Eneco: Eneco-colportage, een ware epidemie!

sad Opgelost
Annabel

Vanavond binnen 15 minuten 2x Eneco Energie colporteur aan de deur(bel) gehad, net als eerder deze week en ca. 3 weken geleden. Telkens aangegeven totaal geen belangstelling voor wat dan ook te hebben maar ze blijven maar aandringen/storen. Wat is dit voor een praktijk?

Wegblijven uit mijn buurt en vooral ook van mijn voordeur en deurbel en excuses aanbieden

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw melding!

Ik snap goed dat u niet zo vaak gestort wilt worden, zeker nadat je al herhaaldelijk hebt aangegeven geen interesse te hebben.
    Het verbaasd mij ook dat u zo vaak bezocht bent. In de regel houden we goed bij waar wij al actief zijn geweest. Daar lijkt nu dus iets niet goed te zijn gegaan. Mijn welgemeende excuses hiervoor.

Op basis van de gegevens die u heeft meegegeven maak ik hier intern werk van, om er zo voor te zorgen dat dit zich niet zal herhalen.

Vincent
    Eneco Webcare

Annabel
Interne bespreking bij Eneco zodat herhaald bezoek (bij mij 3x in twee weken tijd) niet meer zal voorkomen, Ik ben benieuwd.

Ook een klacht indienen over Eneco?