Opgelost door Eneco: Eneco doet niets met klacht(en)

content Opgelost
JohnKijkuit

Sinds begin dit jaar zijn wij verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Vanaf dat moment ging vrijwel alles fout wat resulteerde in 9 nieuw opgestarte contracten. Eneco stuurde op enig moment zelfs een eindafrekening van 432 euro en incasseerde die ook, terwijl wij net twee maanden in de woning woonden. Door alle ellende zegde Eneco een Toon toe, inclusief module zon op toon en extra module in de de meterkast gratis te verstrekken en installeren. Eneco stuurde hiervoor toch een rekening van 169,90. Voorts is op geen enkele wijze in de maandrapportage de teruglevering te zien. Daar is al drie keer over geklaagd. De laatste klacht dateert van 6 weken geleden en Eneco reageert niet op de klacht, ook niet na drie keer telefonisch vragen naar de status van de klacht. Eneco stuurt slechts op aandringen een ontvangstbevestiging en laat de klant gewoon barsten. Hetcontract is getekenden de klant zit drie jaar vast aan dit malafide bedrijf die helemaal niets doet aan klantenbinding.

Klacht netjes afhandelen en de in rekening gebrachte 169,90 kwijt te schelden en in de maandelijkse rapportage de teruglevering zichtbaar te maken.
Eneco laat de (onterecht) in rekening gebrachte kosten van 169,90 vervallen en bevestigt dit per e-mail. De bevestigingsmail is inmiddels ontvangen. M.b.t. de teruglevering kan kennelijk e.e.a. niet anders, maar dat had men maanden geleden ook kunnen vertellen.

Beste heer, mevrouw Kijkuit,

Bedankt voor uw bericht. Hieruit begrijp ik dat u momenteel de teruglevering in uw maandrapport mist, hierover al contact heeft opgenomen, maar tot op heden nog niks heeft vernomen van ons.

Allereerst mijn excuses voor deze moeizame en lange aanloop. Ik zoek graag voor u uit wat er momenteel speelt en wat de mogelijkheden zijn m.b.t. uw gewenste oplossing. Hiervoor dien ik te beschikken over uw klantgegevens en wil ik u vragen uw klantnummer te vermelden middels een privé-opmerking.

Alvast bedankt.

Denise
    Eneco Webcare
    JohnKijkuit
    Ik vind het bijzonder dat een klacht via dit medium (klachtenkompas) opgelost kan worden binnen drie uur, terwijl wij daarvoor zes weken moeten wachten om zelfs ook maar een ontvangstbevestiging van de klacht te krijgen. Graag ontvang ik deze toezegging ook via mijn mail.
    Dank voor uw inzet in ieder geval.
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Eneco?