Opgelost door Eneco: Eneco doet niets met klacht(en)
Details
Klacht
Sinds begin dit jaar zijn wij verhuisd naar een nieuwbouwwoning. Vanaf dat moment ging vrijwel alles fout wat resulteerde in 9 nieuw opgestarte contracten. Eneco stuurde op enig moment zelfs een eindafrekening van 432 euro en incasseerde die ook, terwijl wij net twee maanden in de woning woonden. Door alle ellende zegde Eneco een Toon toe, inclusief module zon op toon en extra module in de de meterkast gratis te verstrekken en installeren. Eneco stuurde hiervoor toch een rekening van 169,90. Voorts is op geen enkele wijze in de maandrapportage de teruglevering te zien. Daar is al drie keer over geklaagd. De laatste klacht dateert van 6 weken geleden en Eneco reageert niet op de klacht, ook niet na drie keer telefonisch vragen naar de status van de klacht. Eneco stuurt slechts op aandringen een ontvangstbevestiging en laat de klant gewoon barsten. Hetcontract is getekenden de klant zit drie jaar vast aan dit malafide bedrijf die helemaal niets doet aan klantenbinding.Gewenste oplossing
Klacht netjes afhandelen en de in rekening gebrachte 169,90 kwijt te schelden en in de maandelijkse rapportage de teruglevering zichtbaar te maken.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.