Klacht Eneco: Eneco heeft verborgen informatie zeer slecht te vertrouwen.

Chern

LET OP! Eneco heeft veel dingen waar ze niet alle informatie tijdens het verkoop aan je vertellen. Als je er later klachten erover hebt zeggen ze, ‘ja had je beter in je contract moeten kijken’ Mijn mening is, als de verkoper bij het verkopen alle mooie verkoop trukjes gebruiken en alle narige dingen zoals levering kosten, een 3 jarig abonoment, groen gas en electra. Dat zijn extra kosten waar je per maand op kunt besparen. Maar ze vertellen dat niet, dus je wist niet dat je een goedkopere abonoment kunt nemen. Ja tuurlijk kan je alles op internmet opzoeken. Naar een telefooniste die drukt letterlijk zo snel mogelijk een contract door je strot. Ze laten je niet makkelijk even op internet checken.
Ik heb nu eneco gas en stroom, ik kan niet zelf bepalen hoeveel stroom of gas ik per maand gebruikt. Ik kan alleen aangeven hoeveel ik per maand wilt betalen, en waar zie ik terug dat ik dat werkelijk gebruikt hebt? NERGENS. Ik sta hier in het donker, met zeer weinig informatie hoeveel ik betaal over gas of electra, ik kan ook niet zelf aanpassen. Eneco heeft alles in handen.

En nu? Nu zit ik met het duurste: 3 jaar vaste kosten abonoment en het duuste CO2 compenseert gas en wind energie nederland. Daarnaast hebben ze ook een CV comfort aan de abonoment vast gezet. Het een gratis check. NOU NEE, ik heb zojuist een offerte binnen gekregen van de CV check van 121 euro. Terwijl ze aan de telefoon zeggen, je krijgt een gratis eerste CV check bij een CV comfort abonoment. Ik kan het niet stop zetten, ik kan het niet aanpassen, ik kan ook niet mijn maandelijkse gebruik inzien. De informatie die ze je geven is ZEER weinig.

Ik belde vandaag heel rustig. Vertelde mijn verkortste verhaal over mijn CV komfort. Verteld in een ander situatie.
Ik vertelde dit: Hey ik heb over CM komfort gehoort, er staat hier dat er gratis CV check wordt gedaan.
Telefooniste: Ja dat klopt meneer!
Ik: Waarom heb ik dan een factuur voor het CV check
Telefooniste: (Duidelijk verandert in toon) Oh.. ehhh.. hebben ze dat niet bij verteld?
Ik: Duidelijk........ . . . . . . . . . . . (Dit is mis met jullie bedrijf, zelfs de telefooniste zegt erover OH heeft hij dat niet verteld
Telefooniste: Ehh ja dat ligt aan het contract dat u neemt.

En ik moest vervolgens naar een ander nummer bellen, dat IK ZELF moet bellen. 0,90 CENT pm Bel ik vervolgens op, de wachtrij bedraag 10 minuten. Oh dit heet geen geld afpersen? ik MOET het telefoon nummer bellen.

Bel mij aub. Mijn Eneco klant nr. is 41484584-1 Maar op het CV comfort factuur staat 1378406. Dingen kloppen niet, jullie zijn niet te vertrouwen

Eneco
    Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Momenteel hebben wij deze al in behandeling via de website klacht.nl. Om die reden sluiten wij de klacht via klachtenkompas.nl.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Denise
    Eneco Webcare

Chern
Er is GEEN oplossing aangeboden, ze hebben in principe niets gedaan :S

Ook een klacht indienen over Eneco?