Klacht Eneco: Eneco helpt mij de schulden in

Yv94

Eneco heeft me een jaar lang aan het lijntje gehouden voorgelogen en vervolgens nu afgewimpeld . ik heb rekeningen dubbel moeten betalen, deurwaarders aan me deur gehad.

En allemaal omdat 1 meneer mij tot 4 keer toe zou terugbellen. Neem ik vandaag contact op waarom mijn contract OPEENS is beindigd .

War krijg ik te horen sorry meneer die meneer werkt hier niet meer. En ja u kunt een klacht indienen het is dat eneco me al kaalgeplukt geeft anders had ik naar de rechter gestapt.

En dit allemaal door een foutje bij eneco dat ALLANG opgelost had kunnen worden.

Antwoorden en dat eneco nou is even alles gaat rechttrekken

Eneco
    Beste heer, mevrouw Vliestra,

Allereerst betreur ik het feit dat je niet door mijn collega teruggebeld bent. Hiervoor bied ik je onze excuses aan. Toch zou dit er niet voor moeten zorgen dat wij de contracten om deze reden willen beëindigen. Op dit moment is de kans groot dat we dit gaan doen vanwege een openstaand saldo, maar toch heb je de mogelijkheid om telefonisch contact op te nemen met onze afdeling Creditmanagement hierover. Er zijn andere medewerkers die je hierbij kunnen helpen, indien we nog een andere oplossing hebben. Ik adviseer je om deze reden met ons te bellen.

Audrey

Eneco Webcare

Yv94
    Ik heb al heel vaak contact opgenomen en dan word er gezegd we snappen wr niks van kunnen niks vinden en u kunt een klacht indienen.
    Ik wil nu gewoon is dat iemand zich buigt over de zaak en mij een uitleg geeft hoe jullie een deurwaarder op mij af kunnen sturen voor al betaalde rekeningen en hoe het kan dat de gene die het zou uitzoeken zomaar opeens verdwenen is zonder dat dat opfepakt word door iemand anders en dan de afspraak van de kosten moeten verrekend worden met het te veel betaalde bedrag en dan beeindigen jullie het contract.

Ik wil graag zsm dat dit uit gezocht word en antwoorden hebben ik ga sowiezo overstappen maar ik vertik het om nog meer te betalen zonder te weten waarvoor en waar het geld blijft.
    Eneco
    Beste heer, mevrouw Vliestra,

Ik begrijp dat onduidelijkheid alles behalve prettig is in uw geval. Van wat ik in uw klanthistorie zie, zijn de voorgaande telefoontjes met onze algemene nota afdeling geweest. De afdeling waar wij u naar toe verwijzen, Creditmanagement, buigt zich over de meer gecompliceerde zaken. Aangezien er ook al een incassobureau is ingeschakeld, zijn zij degene die hier zicht over hebben en de situatie voor u kunnen uitzoeken. Voor het gemak, laat ik alvast een duidelijke notitie achter in uw klantdossier.

Vriendelijke groet,
    Denise, Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?