Opgelost door Eneco: Eneco in gebreke omtrent cv onderhoud

pvt

Wij betalen elke maand premie voor jaarlijks onderhoud aan onze cv ketel, Eneco laat voor het tweede jaar achtereen niks van zich horen omtrent deze onderhoudsbeurt. Nadat wij een paar maanden later zelf contact opnamen wanneer deze beurt gedaan zou worden moesten wij zelf bellen en een afspraak maken. Aangezien dit het tweede jaar achtereen was en we eerder 3 keer (!!!) voor niks op een monteur hebben zitten wachten zijn we per mei 2019 overgestapt naar een andere leverancier. Nu stuurt Eneco ons rekeningen omtrent de cv onderhoud en abon. toon vanaf mei tot nu en als we willen stoppen hebben we een maand opzegtermijn. Ze reageren ook niet eens op onze mails waarin we dit aankaarten.

Ik wil dat Eneco het teveel betaalde bedrag van 2018 t/m nu ons terugbetaald. Zij zijn in gebreke.

Beste heer, mevrouw Puijk,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Hieruit begrijp ik dat u graag het betaalde geld voor uw onderhoudsabonnement terug wilt, aangezien er geen onderhoud is uitgevoerd.

Allereerst mijn excuses voor de situatie die is ontstaan. Via deze weg behandelen wij geen klachten die betrekking hebben op onderhoudscontracten. Om die reden stuur ik uw klacht graag door naar mijn collega's van de afdeling Eneco Installatiebedrijven. Zij nemen binnen enkele werkdagen contact met u op voor een passende oplossing. Hiervoor zie ik graag uw klantnummer tegemoet middels een privé-opmerking.

Alvast bedankt.

Alvast bedankt.

Beste heer, mevrouw Puijk,

Bedankt voor het doorgeven van uw klantnummer.

Ik heb uw klacht zojuist doorgezet naar onze afdeling Eneco Installatiebedrijven. Deze neemt binnen enkele werkdagen contact met u op.

Ik hoop u voor nu voldoende te hebben geinformeerd.

pvt
Eneco heeft alle abonnementen per 1 mei stop gezet en ons teveel betaalde bedrag terug gestort. Dank aan klachtenkompas en de vriendelijke en begripvolle dame van de Eneco klantenservice.

Ook een klacht indienen over Eneco?