Opgelost door Eneco: Eneco klacht D03 probleem en desondanks abonnement laten afsluiten

content Opgelost
# 620395
Richard#981

Voor de Toon een abonnement afgesloten zonder verder te kijken over problemen. Eneco heeft niet aangegeven dat er al heel lang geen mogelijkheid is tot activatiecode in verband met een D03 storing. Schandalig dat men dan wel abonnementen daarvoor afsluit. Diverse keren getracht Eneco te bellen maar meer dan 70 minuten aan de telefoon wachten voordat je aan de beurt bent is niet echt lekker. Het stoom komt dan redelijk uit je oren. Doordat de D03 zich heeft voorgedaan alles op de Toon kwijt, tevens een zwart scherm en vervolgens doet deze het helemaal niet meer. En bellen, heeft dus geen zin of je moet akkoord gaan met uren wachten. Ik gebruik ik jaren de dienstverlening van Eneco, dit valt enorm tegen. Men is gewoon niet bereikbaar.

Het probleem oplossen en zorgen voor een nieuwe Toon.
Er wordt een Toon 2 geleverd, kost wel wat maar ik hoop dan dat de problemen zijn opgelost. Toon 2 zou de D03 storing niet hebben. Voor de huidige Toon 1 heb ik nog wel steeds de foutmelding D03. Geen contact met service centrum Eneco, dus afgesloten abonnement kan ik op dit moment niets mee.

Beste meneer,

Wat jammer om te lezen dat u last heeft van de D03 storing op Toon. Op dit moment zijn de softwarebeheerders hard bezig om een oplossing te vinden. Daarnaast geeft u aan dat Toon op een zwartscherm blijft hangen. Het zwarte scherm staat los van de D03 storing. Heeft u Toon via de de ketelmodule al een reset gegeven? Zo niet raad ik u aan om dit alsnog te doen. Lost dit het probleem niet op? Voeg dan uw klantnummer toe bij de aanvullende gegevens. Ik ga dan samen met u opzoek naar een oplossing.

Chantal
    Eneco Webcare
    Beste meneer,

Bedankt voor het fijne gesprek. Zoals afgesproken stuur ik u de besproken punten.

Toon
    Met uw akkoord heb ik een verzoek ingeschoten om tegen eenmalige kosten van €145 Toon 2 te plaatsen. De planning neemt contact op voor het inplannen van de installatie. Op dit moment is het erg druk. Hierdoor kan het langer duren voordat de afspraak wordt ingepland.

Zon op Toon
    Het is mogelijk om Toon uit te bereiden met Zon op Toon. U betaald eenmalig €99,95,- of €199,95,- voor de module en installatie. De monteur kijkt terplekke welke module nodig is. Zoals afgesproken neemt u contact op zodra de zonnepanelen zijn geplaatst.

Toon abonnement
    Het Toon abonnement is aangemaakt op een particulier klantnummer. Ik heb een verzoek ingeschoten om het abonnement om te zetten naar uw zakelijk account.

Chantal
    Eneco Webcare

Ook een klacht indienen over Eneco?